«کریستین استوارت» و 23 سالگی! + عکس
استوارت که با مجموعه فیلم های گرگ و میش به یک ستاره تمام عیار تبدیل شد است، تلاش نموده تا خود را از زرق و برق ها دور نگاه دارد. با این بازیگر جوان هالییود بیشتر آشنا شوید..
 
امروز 9 آوریل و روز تولد بیست و سه سالگی «کریستین جیمیس استوارت» بازیگر جوان هالیوودی است. این بازیگر امریکایی متولد لس‌آنجلس بوده و با وجود سن کم خود در فیلم‌های مختلفی همچون «گرگ و میش»، «در سرزمین زنان»، «به سوی طبیعت وحشی»، «سفیدبرفی و شکارچی» و... را دارد.

او در یک خانواده هنری به دنیا آمده و والدین او، جان استوارت و جولی استوارت، هر دو در صنعت فیلم و تلویزیون مشغول به کار هستند. اولین نقش قابل توجه او به عنوان بازیگر در سال 2001 رخ داد؛ هنگامی‌که او نقش سام جینینگ را در فیلم The Safety of Objects  (سال 2001) ایفا کرد. مدّت زمان کوتاهی پس از آن، او همراه با جودی فاستر در یک دارم فوق العاده ظاهر شد؛ فیلم درامی‌ با نام اتاق وحشت (2002) و به خاطر ایفای این نقش، نامزد جایزه بهترین هنرمند جوان شد.


او سه بار نامزد دریافت این جایزه شد و بالخره برای بازی در فیلم «به سوی طبیعت وحشی» در سال 2007 این جایزه را به دست آورد. شاید بتوان گفت که او مهمترین نقش خود را در فیلم «افسانه گرگ و میش» بازی کرده است.

کریستین استوارت در سن 18 سالگی، نقش بازیگر اصلی را در فیلم گرگ و میش (2008) را در مقابل رابرت پاتینسون بر عهده گرفت؛ رابرت نقش خون آشام اصلی فیلم، ادوارد کالین را بازی می‌کرد. این مجموعه فیلم ها که بر اساس اقتباسی از کتاب هایی با همین نام اثر استفان میِر، ساخته می‌شوند. این کتاب طرفداران بسیاری دارد و دیدن عشق یک خون آشام بسیاری از این طرفداران را به وجد می‌آورد. استوارت به خاطر بازی در نقش بلا در سری اول این فیلم، جایزه بهترین بازیگر زن را در جایزه فیلم MTV از آن خود کرد. فیلم دوم با عنوان ماه جدید (2009) و فیلم سوم با عنوان افسانه گرگ و میش: کسوف (2010) اکران شد.

استوارت که با مجموعه فیلم های گرگ و میش به یک ستاره تمام عیار تبدیل شد است، تلاش نموده تا خود را از زرق و برق ها دور نگاه دارد.


زندگی شخصی کريستين استوارت

استوارت هم اکنون در وودلند هیلز در لس آنجلس زندگی می‌کند. او از آرزوی خود برای زندگی و کار در استرالیا سخن گفته است، "من دوست دارم در دانشگاه سیدنی تحصیل کنم. خانواده مادری من استرالیایی هستند". جدا از بازیگری، او علاقه مند است تا وارد دانشگاه شود. "من دوست دارم وارد دانشگاه شده و رشته ادبیات بخوانم، دوست دارم نویسنده شوم. منظور من این است، من کاری را که انجام می‌دهم دوست دارم، امّا این همه آن چیزی نیست که من می‌خواهم انجام دهم- دوست ندارم دروغگویی حرفه ای برای باقی زندگی خود باشم". در سال 2008، استوارت در مصاحبه ای با وانیتی فِیرز، تایید کرد که با مایکل آنگارانو، زوج او در فیلم صحبت، ارتباط داشته است.


از زمان ملاقات رابرت پاتینسون در فیلم گرگ و میش، استوارت رابطه عاشقانه ای را با این بازیگر محبوب برقرار کرده است. هرچند، این دو ستاره، هرگز داشتن چنین رابطه ای را به طور آشکار تایید نکرده اند، امّا عکاس های پاپارازینی و شاهدان عینی، سبب شده اند تا گمانه زنی ها افزایش یافته و توجهات رسانه و مردم به این شایعه یا واقعیت جلب شود. این رابطه به سوژه داغی برای رسانه ها تبدیل شده است.


در مصاحبه ای با GQ، هنگامی‌که از استوارت سوال شد که چرا علیرغم شواهد بسیار و پُر واضح از وجود چنین رابطه ای دوست ندارد در رابطه با آن صحبت کند؛ در حالیکه که صفحات وب بسیاری در رابطه با آن وجود دارد، او این طور پاسخ داد: "بله، من نیز این موضوع را می‌دانم ... در رابطه با زندگی من داستان های زیادی در اینترنت وجود دارد. منظور من این است که بسیار شبیه به این جمله است: مردم بشتابید، این حقیقتی آشکار و واضح است!" هنگامی‌که از او سوال شد که چرا دوست ندارد درباره زندگی شخصی خود صحبت کند، استوارت این گونه پاسخ داد: "من خودخواه هستم.

من چنین فردی هستم. امّا این من هستم! و من دوست دارم موضوعات مرتبط با خود را ایت گونه تحت کنترل قرار داده و هدایت نمایم. این بازی خنده داری است و شیب های لغزنده ای نیز دارد. همواره به خود می‌گویم که من هرگز نمی‌خواهم چیزی را از دست بدهم، زیرا بدین طریق هیچ منفعتی نخواهم برد. من تضمین می‌کنم زمانی که ازدواج کردم و بچه دار شدم، مردم از آن آگاه شوند. قصد ندارم اسم فرزند خود را برای سال ها پنهان نمایم".



گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ



مطالب پیشنهادی:
بازگشت «هما روستا» پس از 14 سال + تصاویر
شقایق فراهانی؛ یك تغییر حیرت‌آور!
چرا «امیر تتلو» فکر می‌کند یک استعداد کشف شده است؟!
عسل بدیعی در قاب تصاویر به یادماندنی + عکس‌ها
18 عکس کمتر دیده شده از جوانی تا کهنسالی «فردین»