نام مستعار ستارگان سینما را می‌دانید؟+ تصاویر
درمیان این ستارگان براد پیت ، آنجلینا جولی و جانی دپ ، بیشتر از بقیه از اینگونه نامها استفاده می كنند كه به نظر می رسد با شدت محبوبیت آنها نیز رابطه داشته باشد. اما این نامهای مستعار و عجیب كدامند؟

تلاش ستارگان سینما و عرصه سرگرمی برای فرار از توجه اطرافیان بی فایده است. آنها نام های مستعار متفاوتی برای رزرو هتل انتخاب می كنند كه برخی از آنها واقعا جذاب و خنده دار است.

آنها این كار را برای چند دلیل انجام می دهند اول آنكه پذیرش با شنیدن نام ستاره های معروف،‌ هزینه ها را بالاتر نبرند. دوم اینكه از دست عكاسان پاپاراتزی به دور باشند و خیلی دلایل دیگر .

درمیان این ستارگان براد پیت ، آنجلینا جولی و جانی دپ ، بیشتر از بقیه از اینگونه نامها استفاده می كنند كه به نظر می رسد با شدت محبوبیت آنها نیز رابطه داشته باشد. اما این نامهای مستعار و عجیب كدامند؟


«آنجلینا جولی و براد پیت» هنگام رزرو هتل یا هر چیز دیگر از نام مستعار «بریس و یاسمین پیلاف» استفاده می كنند. البته «پیت» قبل از ازدواج با «جولی» (زمانی كه همسر جنیفر انیستون بود) از نام مستعار «آقا و خانم رز وگاس‌» استفاده می كردند. «جولی»‌ نیز به تنها نام «لالی پاپ» (آبنبات چوبی) را برای خودش انتخاب كرده . جالب اینكه «انیستون» كه زمانی فكرش را نمی كرد این فهرست منتشر شود با نام «خانم اسمیت»  خودش را معرفی می كند؟!


«كیت بكینسال» به عنوان یكی از چهره های شناخته شده انگلستان نام «زیگورنی بیور» را با كمی تغییر انتخاب كرده است. «زیگورنی ویور»‌ هنرپیشه مورد علاقه اوست.


«جانی دپ»‌ همچون شخصیت مرموزش از نام های «آدپونگ» ، «آقای اسنچ» و «آقای درپ دُدل» استفاده می كند.


«مت دیمون» نام مستعارش را خلق می كند . نام هایی مانند «ماتیوپیشر» ، «ماتیو كاریسون پیج» و «جان پرزیدنت» .

 
«پاریس هیلتون» همانند شخصیت لوسش از نام «تینكر بل» بهره می برد.


«كوین كاستنر» كه علاقه زیادی به موسیقی كانتری دارد نام مستعار «فرانك فارمر» را انتخاب كرده است.


«جورج كلونی» عاشق شوارزنگر است و نام او را به عنوان اسم مستعارش می دهد.



 گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: cinemakhabar.ir



مطالب پیشنهادی:
رضا صادقی: برای تولد این آلبوم تکه‌پاره شدم!
از مهتاب کرامتی تا آناهیتا نعمتی: هشت طلاق معروف سینمای ایران + تصاویر
«رویای خصوصی» بهروز وثوقی و گلشیفته فراهانی در آمریکا + عکس و پوستر
این چهره‌ها را به جا می‌آورید؟+ تصاویر
عکس‌هایی کمتر دیده‌شده از «عسل بدیعی»