روز دوم جشنواره کن 2013؛ از سوفیا کاپولا و اما واتسون بخوانید و ببینید + تصاویر
«حلقه بلینگ» آغازگر بخش نوعی نگاه جشنواره کن 2013دیروز به نمایش درآمد. سوفیا کاپولا کارگردان این اثر به همراه بازیگران فیلم، اما واتسون، کلیر جولین و دیگر بازیگران در نشست مطبوعاتی فیلم شرکت کردند و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

«حلقه بلینگ» آغازگر بخش نوعی نگاه جشنواره کن امروز به نمایش درآمد. سوفیا کاپولا کارگردان این اثر به همراه بازیگران فیلم، اما واتسون، کلیر جولین و دیگر بازیگران در نشست مطبوعاتی فیلم شرکت کردند و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

سوفیا کاپولا به اهمیت لس آنجلس اشاره کرد و گفت: «لس آنجلس نقشی کلیدی در فرهنگ آمریکایی دارد. چیزی که ما در این فیلم می بینیم این است: جهان سلبریتی ها و شوهای تلویزیونی. این داستان نمی توانست در جای دیگری رخ بدهد. این بچه ها درست در نزدیکی ستاره ها زندگی کردند.»


اما واتسون درباره سیر بازیگری اش از شخصیت هرمیون گرنجر تا فیلم «حلقه بلینگ» گفت: «برایم عجیب است. من احساس می کنم که هری پاتر متعلق به گذشته است. ولی همچنان حضور دارد و همچنان در ذهن مردم باقی مانده. من تلاشی برای انکار کردن کاری که مثلا سه یا چهار سال پیش انجام داده ام نمی کنم. زندگی ام باور نکردنی است و من خیلی خوش شانس هستم و عاشق بازی کردن در نقش های متفاوت این چنینی.»

در ادامه واتسون نظرش را درباره حضور زنان در صنعت سینما عنوان کرد:‌ «زنان زیادی هستند که نقش های برجسته ای در فیلم ها بازی می کنند. زنان جوانی که در آثار کمدی ایفای نقش می کنند، زنانی که فیلم نامه می نویسند و... به نظر من حضور یک زن در صنعت فیلم، خارق العاده است. آنها کارشان را به خوبی انجام می دهند. هیچ چیز کامل نیست، برابری در حرفه ما وجود ندارد ولی ما در راه درست قدم برمی داریم.»


سوفیا کاپولا در قسمتی دیگر از جلسه به شخصیت‌های فیلم‌اش اشاره کرد و گفت: «من نام شخصیت ها را تغییر دادم به طوری که این اشخاص جوان به خوبی شناخته نشوند. من یک یا دو نفر از آنها را ملاقات کردم. شنیدن تعریف کردن جزئیات داستانشان مجذوب کننده بود. یک دختر چیزهای بیشتری از دیدن سگ پاریس هیلتون می خواهد. شما نمی توانید آن را برآورده کنید.»

 



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
http://www.seemorgh.com/culture
منبع: caffecinema.com

 

مطالب پیشنهادی:
«سوفیا کاپولا» تنها نماینده زنان در جشنواره کن 2013!!
نخستین عکس‌ها از افتتاحیه جشنواره کن 2013 با فیلم «گتسبی بزرگ»
دعوای ناموسی و پرماجرا در «کلاه پهلوی»
اخبار داغ و لحظه به لحظه جشنواره کن 2013 از زبان «نیکی کریمی»
بازخوانی خاطرات جشنواره کن با تصاویری از حضور باشکوه «لیلا حاتمی»