عکس: المیرا عبدی، دختر اکبر عبدی اسطوره سینمای ایران
المیرا عبدی، دختر اسطوره سینمای ایران یکی از بازیگران فیلم سینمایی «جابجا» است. در این فیلم اکبر عبدی نیز حضور دارد. المیرا عبدی می‌گوید فعالیت خود را از سال 81 با بازی در تئاتر اکبرآقا اکتور تئاتر آغاز کرده است...
المیرا عبدی، دختر اسطوره سینمای ایران یکی از بازیگران فیلم سینمایی «جابجا» است. فیلم سینمایی جابجا یکی از فیلم‌های ویژه اکران عید فطر امسال است که در واقع پس از پایان شب‌های قدر و در ماه مبارک رمضان اکران شده است. در این فیلم اکبر عبدی نیز حضور دارد.




 المیرا عبدی فرزند اکبرعبدی درباره‌ی بازیش در فیلم «جابه جا» در می‌گوید: من فعالیت خود را از سال 81 با بازی در تئاتری آغاز کردم، در سال 85 نیز در تئاتری با عنوان «اکبرآقا اکتور تئاتر» که پدرم هم در آن حضور داشت بازی کردم. اولین فعالیت حرفه‌ای سینمایی خود را نیز، دو سال پیش در فیلم «یکی برای همه» تجربه کردم و همچنین سال گذشته با بازی در فیلم «جابه جا» در این زمینه فعالیتم را تکرار کردم. پیش از این نیز تئاترهای دانشجویی هم کار کرده‌ام که هیچ کدام اجرای عمومی نداشتند.


او افزود: من فکر می کنم که بازیگرنیستم، رشته تحصیلی‌ام نیز مرتبط با این کار نیست؛ اگرچه پدرم در این زمینه به من کمک بسیار کرده است اما این دو فیلم را هم فقط به خاطر پدرم کار کرده‌ام.

 

گفتنی است که فیلم جابه‌جا یکی از فیلم‌های اکران عید فطر است که از پنجشنبه صبح 10 مردادماه روی پرده سینماها رفت و در همان یک روز در 18 سینمای تهرانی به فروشی 11 میلیونی دست یافت. همچنین اکران این فیلم در 30 سینمای شهرستانی نیز همزمان با تهران آغاز شده است.


 

تهیه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ



مطالب پیشنهادی:
حسن روحانی به ماه عسل نیامد احسان علیخانی برایش دعا کرد
هدیه یک کودک در ماه عسل پاکستانی جنجال به پا کرد! + تصاویر
الناز حبیبی: شرایط زندگی عالیه در سریال دودکش جذاب بود
تبعات جهانی انتشار اشتباه حرف‌های حسن روحانی توسط یک خبرنگار!!
عکس‌های مریلا زارعی و نرگس آبیار در روستای موغویه