عکس‌های جدید آنجلینا جولی و ناتالی پورتمن در نمایشگاه والت دیزنی
اکسپوی استودیو دیزنی در کالیفرنیا کارش را آغاز کرد. نمایشگاه دوسالانه دیزنی که هم زمان با نود سالگی تاسیس این کمپانی برگزار شده است آنجلینا جولی و ناتالی پورتمن از بازیگران مطرحی بود که در این نمایشگاه حاضر شد و...
بیست و سومین اکسپوی استودیو دیزنی در کالیفرنیا کارش را آغاز کرد. نمایشگاه دوسالانه دیزنی که هم زمان با نود سالگی تاسیس این کمپانی برگزار شده است تا امروز هنرمندان مختلفی از آن بازدید کردند. آنجلینا جولی از بازیگران مطرحی بود که در این نمایشگاه حاضر شد و درباره پروژه «خبیث» که توسط دیزنی در دست ساخت دارد که او نقش جادوگر را در آن بازی می کند صحبت کرد. آنتونی هاپکینز، ناتالی پورتمن و تام هیدلستون هم از دیگر بازیگرانی بودند که برای تبلیغ فیلم جدیدشان، «ثور: دنیای تاریک» در این نمایشگاه حاضر شدند.

در بخش دیگر این نمایشگاه چند انیمیشن جدید دیزنی هم معرفی شدند. «یخ زده» (که آنونس آن منتشر شده)، «زوتوپیا»، «دایناسور خوب» و «افسانه دزد دریایی» از جدیدترین آثار این کمپانی هستند که در سال های ٢٠١٥ و ٢٠١٦ اکران می شوند. علاوه بر این نمایشگاه در بخش دیگری، برنامه ای با عنوان «افسانه های دیزنی» برگزار شد.

این برنامه برای اولین بار بیست و شش سال پیش برگزار شد که در آن به هنرمندان و ایده پردازان دیزنی در زمینه های مختلف جایزه ای اهدا می شود. امسال علاوه بر بنیان گذار استودیوی پیکسار، استیو جابز فقید، دیک کلارک، بیلی کریستال و جان گودمن اشخاصی بودند که در این مراسم از آنها تقدیر شد. تصاویر «افسانه های دیزنی» ٢٠١٣ را ببینید.



























گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: caffecinema.com



مطالب پیشنهادی:
تئاتر گلشیفته فراهانی و بهروز وثوقی روی صحنه تئاتر ترکیه + تصاویر
سوتی مجری تلویزیون شهاب حسینی را خواننده یک ترانه کرد!
بهنوش طباطبایی سیندرلا شد، گلاب آدینه پدر! + تصاویر
نظرات جالب قالیشویی‌ها درباره سریال دودکش!
بزرگداشت نیکی کریمی در سیدنی استرالیا