آنجلینا جولی و آقای خاص سینما بازیگران 20 میلیون دلاری!
آنجلینا جولی و آقای خاص سینما بازیگران 20 میلیون دلاری!تورم، گرانی، مالیات و خرج زندگی برای بازیگرانی که در هر فیلم دست کم 20 میلیون دلار دریافت می کنن. از میان بازیگران زن آنجلینا جولی است که هر فیلمسازی خواهان...
تورم، گرانی، مالیات و خرج زندگی برای بازیگرانی که در هر فیلم دست کم 20 میلیون دلار دریافت می کنند، بی معنی است؛ البته اگر 20 میلیون دلار را مبلغی به حساب بیاورید.

پایگاه خبری هالیوود ریپورتر در گزارشی از دستمزد 23 بازیگر زن و مرد سینما اعلام کرد از میان بازیگران زن آنجلینا جولی است که هر فیلمسازی خواهان حضور او در فیلمش است. بنابراین برای جذب او حداقل دستمزدی که پیشنهاد می شود 20 میلیون دلار است. البته این دستمزد برای سال 2010 جولی است؛ زمانی که برای بازی در فیلم جاسوسی سالت قرارداد بست و این روزها دستمزد این بازیگر بیشتر خواهد شد.

دستمزد 20 میلیون دلاری برای برد پیت هم حداقل پولی است که او دریافت می کند. فقط حضور 2 یا 3 دقیقه ای او در تبلیغات تجاری شنل و کادیلاک 13 میلیون دلار برای شرکتها آب خورد چه برسد بازی در یک فیلم 100 دقیقه ای!!!

جورج کلونی هم در فهرست همین بازیگران بوده و است. البته آقای خاص سینما درآمد کلانی که حدود 40 میلیون دلار می شود از همکاری با شرکت قهوه سازی نسپرسو دریافت می کند.

دنزل واشنگتن ، لئوناردو دی کاپریو، و دنیل کریگ هم شاید دستمزد 20 میلیون دلاری گرفته باشند ولی همیشگی نبوده است. رابرت داونی جی ار که امسال به عنوان پردرآمدترین بازیگر معرفی شد فقط برای نقش پلیس اهنی دستمزد 50 میلیون دلاری گرفت.



گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: cinemakhabar.ir



مطالب پیشنهادی :
شیطنت‌های اکبر عبدی در جشن ملی روز سینما + تصاویر
شگفت انگیزترین سالن تئاتر دنیا در کره جنوبی + تصاویر
بهاره رهنما و همسرش در جشن روز ملی سینما + تصاویر
تیپ جالب اکرم محمدی در جشن ملی روز سینما + عکس
گزارش تصویری: نیکی کریمی، ماهایا پطروسیان، پانته‌آ بهرام در جشن ملی روز سینما