عکس: مهوش وقاری در تشییع جنازه ناجوانمردانه زنده‌یاد محرم بسیم
در مراسم تشییع پیکر محرم بسیم که باید آن را روز بی‌وفایی سینمایی‌ها نامید به زحمت سه چهار بازیگر مشهور سینما و تلویزیون دیده می‌شدند و یکی از آنها خانم مهوش وقاری بازیگر نام آشنا و مطرح سینما و تلویزیون بود.

http://www.seemorgh.com/uploads/1392/07/basim6.jpg
در مراسم تشییع پیکر محرم بسیم که باید آن را روز بی‌وفایی سینمایی‌ها نامید به زحمت سه چهار چهره شناخته شده‌ سینمایی و تلویزیونی در آن دیده می‌شدند و یکی از آنها خانم مهوش وقاری بازیگر نام آشنا و مطرح سینما و تلویزیون بود. گفتنی است از مسوولان صنفی و دولتی نیز تنها سیداحمد میرعلایی مدیرعامل فارابی‌ حضور داشت.

شاید سال 92 را بتوان یکی از بدترین سال‌های هنرمندان به لحاظ درگذشت جمع کثیری از آنها دانست، به ویژه آنکه یکی از دردناک ترین آنها یعنی درگذشت زنده یاد عسل بدیعی در عید نوروز رخ داد اما یکی از تلخ‌ترین تشیع جنازه‌های امسال همین امروز رخ داد و در جایی که انتظار می‌رفت دست کم بسیاری از پیشکسوتان سینما یا مسئولین سینمایی حضورداشته باشند کمتر کسی به بدرقه محرم بسیم بازیگر پیشکسوت سینمای ایران آمد.

ای کاش کمی از سیاهی‌لشگرانی که به عنوان‌های مختلف در چنین مراسمی شرکت می‌کنند و از زمین و زمان هم شکایت دارند برای بدرقه این پیرمرد می‌آمدند، هرچند که امروز برای او نیز دیگر آمدن یا نیامدن سینماگرها مهم نیست و وقت آمدن خیلی وقت است که گذشته است.

امروز نه از اهالی خانه سینما خبری بود و نه حتی سینماگرنماهایی که ادعای حمایت از قشر پیشکسوت و مهجور سینما را دارند.



گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: اختصاصی سیمرغ