ژست دیدنی هانیه توسلی در جشن تولد سید محمد خاتمی + تصاویر
سید 70‌ساله شد و چند روز پیش سیدمحمد خاتمی 70‌سالگی‌اش را جشن گرفت. اما ژست های جالب هانیه توسلی برای دیدن سید محمد خاتمی و گفتگو با او جالب بود. داوود رشیدی دیر بازیگر مطرح حاضر در جشن تولد خاتمی بود.

هنرمندان در تولد محمد خاتمی

سید 70‌ساله شد و چند روز پیش سیدمحمد خاتمی 70‌سالگی‌ اش را جشن گرفت.

ساعت حدود 12:30 دقیقه بود،‌ سالنی که رییس‌جمهوری پیشین ایران معمولا دیدارهایش را آنجا برگزار می‌کند، پر شده بود و جمعی هم بیرون از ‌سالن ایستاده بودند. همه منتظر بودند، دقایقی دیگر گذشت، خاتمی با لباده و عبای فیروزه‌ای رنگ بر تن، پله‌ها را آرام پایین آمد، جمعیت صلوات فرستادند و در حالی که شعار درود برخاتمی سر می‌دادند، خاتمی از میان آنان احوالپرسی‌کنان گذشت و روی صندلی نشست. مقابلش کیک تولدی روی میز بود که تصویر او روی آن نقش بسته بود با شمع 70‌سالگی‌اش.

در این مراسم هنرمندان وافراد سیاسی و فرهنگی فراوانی حضور داشتند که در کنار سیدمحمد خاتمی ایستادند و به او تبریک گفتند اما ژست های جالب هانیه توسلی برای دیدن سید محمد خاتمی و گفتگو با او جالب بود.


در این مراسم محمدرضا خاتمی، صادق خرازی، سیدمحمود دعایی، محمدرضا تابش، داریوش قنبری، موسوی‌لاری، نوری‌زاد، سیدمحمود موسوی، زهرا اشراقی، هانیه توسلی، داوود رشیدی و رضا داوری‌اردکانی نیز حضور داشتند. حجت‌الاسلام دعایی، مدیرمسوول روزنامه اطلاعات کنار خاتمی ایستاد و شروع کرد به خواندن متنی که در دست داشت و از اوصاف و اخلاق رییس‌جمهور اسبق کشورمان گفت، خاتمی سرش را پایین انداخته بود و دست به محاسنش می‌کشید.

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع:‎ روزنامه شرق، عکسها از ایسنا