جنیفر لارنس: از دست دادن خشک و خالی و رسمی خوشم نمی‌آید!
جنیفر، این بازیگر بااستعداد بیست و سه ساله، از رفتنش به اورژانس خبر داد و گفت، به دلیل دل‌درد و دل‌پیچه‌ی شدید، طی دو سه هفته‌ی اخیر، به اورژانس مراجعه کرده است. او با خنده گفت که گمان می‌کرده، بیماری...
در تازه‌ترین تاک‌شوی دیوید لترمن، جنیفر لارنس، بازیگر جوان و مطرح برنده‌ی اسکار حضور داشت. دیوید لترمن، این مجری کهنه‌کار، با صمیمتی بی‌نظیر با جنیفر لارنس گفتگو کرد و حتی درباره‌ی مدل موی جدیدش، با او سر شوخی را باز کرد. جنیفر، این بازیگر بااستعداد بیست و سه ساله، از رفتنش به اورژانس خبر داد و گفت، به دلیل دل‌درد و دل‌پیچه‌ی شدید، طی دو سه هفته‌ی اخیر، به اورژانس مراجعه کرده است. او با خنده گفت که گمان می‌کرده، بیماری سختی مثل زخم معده با کولون روده داشته باشد، اما بعد از آندوسکوپی مشخص شد که مشکلش فقط نفخ شدید بوده است!!

 از تاک‌شوهای روز جهان، جنیفر در حالی که با خنده، این اتفاقات را تعریف می‌کرد گفت، وقتی برای اندوسکوپی مرا به اتاق مخصوص عمل بردند، مثل کولی‌ها همش می‌گفتم این چرا این جوریه؟ نکنه من یه مشکلی دارم؟! برای همین مجبور شدند مرا به طور موقت بی‌هوش کنند. جالب است که بدانید وقتی به هوش آمدم، درباره‌ی کارداشیان‌ها صحبت کردم و از دکتر متخصص بی‌هوشی قول گرفتم بهم اجازه بدهد، سریال زنان خانه‌دار بورلی هیلز را ببینم!

جنیفر لارنس، این دختر خوش‌رو و صمیمی. همچنین به مراودات هالییود اشاره کرد و گفت، من از دست دادن خشک و خالی و رسمی خوشم نمی‌آید. اگر از دیدن کسی واقعا خوشحال می‌شوید باید با صمیمیت بغلش کنید، نه اینکه فقط دست‌تان را دراز کنید!!!

این گفته لارنس در شرایطی قابل توجه است که همواره اخباری در زمینه ابراز احساسات ظاهری به خصوص میان زنان هالیوود، سر زبان‌ها بوده است. اشاره لارنس شاید به همین نکته بوده است.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: caffecinema.com



مطالب پیشنهادی:
«تیلور سوییفت» محبوب‌ترین خواننده زن 2013 آمریکا
عکسهای جدید جنیفر لوپز در فیلم «پسر همسایه»
عکس‌هایی دیده نشده از فیلم محمد (ص) مجید مجیدی
شقایق فراهانی: بازیگران جدید جشنواره فجر امسال را متفاوت می‌کنند
آنچه درباره‌ فیلم محمد (ص) مجید مجیدی ندیده و نشنیده‌اید + تصاویر