از نیوشا ضیغمی چه خبر؟
نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون با بیان این مطلب که در دهه دوم فعالیت خود در سینما نقش های متفاوت و گزیده ای را انتخاب می‌کند، گفت: در حال حاضر مشغول بازی در فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» مهرداد غفارزاده هستم.
نیوشا ضیغمی در تلاش است تا در دهه دوم فعالیت خود در حوزه سینما گزیده‌تر عمل کند و نقش‌های بهتری را بازی کند.

نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون با بیان این مطلب که در دهه دوم فعالیت خود در سینما نقش های متفاوت و گزیده ای را انتخاب می‌کند، گفت: در حال حاضر مشغول بازی در فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» به کارگردانی مهرداد غفارزاده هستم که در این فیلم سینمایی نقش مربی ندامتگاه بچه‌های بزهکار را بازی می‌کنم که می‌توان این نقش را یکی از نقش‌های متفاوت من در سینما دانست.

وی در پاسخ به این پرسش که مدتی است در سینما و تلویزیون کم کار شده است، توضیح داد: نزدیک به 2 سال است که بازی در هیچ کاری را قبول نکرده ام. در واقع به دنبال این هستم که در دهه دوم فعالیتم در سینما، وارد فضای متفاوتی شده و تجربه های جدیدی را دنبال کنم. همین مسئله سبب شد تا صبر کنم و نقش های متفاوتی را برای حضور در سینما انتخاب کنم. این بازیگر سینما ادامه داد: مسئله این است ک بعد از گذشت 10 سال از حضورم در سینما، به پختگی ذهنی و روحی رسیده‌ام که می‌خواهم تاثیر این پختگی در انتخاب کارهایم نیز مشخص باشد، به همین دلیل به دنبال نقش های تاثیرگذار و متفاوت هستم.

بازیگر نقش رعنا در سریال تلویزیونی «در چشم باد» در پاسخ به این که آیا باز هم در سریال‌های تلویزیونی بازی خواهد کرد یا خیر؟ بیان کرد: طی این 2 سال پیشنهادهایی برای بازی در سریال ها و فیلم های سینمایی داشتم، اما در حال حاضر ترجیح می دهم که همچنان حضور خود را در سینما محک بزنم و کمتر به تلویزیون فکر می‌کنم. ضیغمی در پایان گفت: مسائلی مانند دستمزد پایین باعث نمی شود که نقش های متفاوتی را در سینما قبول نکنم. بی شک هر نقش تاثیرگذاری را که بتواند توجه من را جلب کند، قبول خواهم کرد.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: banifilm.ir



مطالب پیشنهادی:
بازیگر نقش باران در آوای باران: سعی کردم سیندرلا باقی بمانم + تصاویر
گفتگو با پیمان معادی درباره بازی در فیلم‌های آمریکایی و ساندس 2014
گریم متفاوت آنا نعمتی در یکی از فیلم های جشنواره فجر 92 + تصاویر
ادامه فیلمبرداری فیلمی با بازی لیلا حاتمی و علی مصفا + تصاویر
نقی و ارسطوی جدید در پایتخت 3 + تصاویر