فیلم جدید هدیه تهرانی به جشنواره فیلم فجر 92 می‌آید؟
هدیه تهرانی که او را به عنوان سوپراستار سینمای ایران می‌شناسیم برای دو فیلم قرمز فریدون جیرانی و چهارشنبه سوری اصغر فرهادی سیمرغ بلورین جشنواره را دریافت کرده است، در جشنواره فیلم فجر 92 حاضر خواهد بود؟
 فیلم سینمایی «آشغالهای دوست داشتنی» تنها فیلمی است که هدیه تهرانی در آن به ایفای نقش پرداخته است و همچنان تکلیف این فیلم برای حضور در جشنواره‌ فیلم فجر مشخص نیست.

هدیه تهرانی که او را به عنوان سوپراستار سینمای ایران می‌شناسیم برای دو فیلم «قرمز» فریدون جیرانی و «چهارشنبه سوری» اصغر فرهادی سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را دریافت کرده است، چند سالی است که حضور پررنگی در سینمای ایران ندارد.


هدیه تهرانی آخرین‌بار با فیلم «پل چوبی» مهدی کرم‌پور بر پرده سینماها آمد که البته آن فیلم هم پس از کش‌و‌قوس‌های فراوان به دلیل قرارگیری در لیست تحریمی حوزه هنری توانست در برخی سینماها اکران شود.

او که تاکنون در بیش از 25 فیلم سینمایی به کارگردانی بسیاری از افراد شاخص سینما حضور داشته است،‌ ایفاگر نقشی در فیلم «آشغال‌های دوست‌داشتنی» محسن امیریوسفی است که قرار بود امسال از این فیلم در جشنواره فیلم فجر 92 رونمایی شود،‌ اما برخی «ملاحظات» باعث شده که «آشغال‌های دوست‌داشتنی» حتی بدون بازبینی هیات انتخاب، کنار گذاشته شود.

درباره نمایش این فیلم علیرضا رضاداد،‌دبیر جشنواره فیلم فجر، ‌مطرح کرده بود:«این فیلم برای نمایش ملاحظاتی دارد که فعلا مجال پرداختن به آن نیست،در صورت جمع‌بندی برای نمایش، آن را برای هیات انتخاب نمایش خواهیم داد و تعیین تکلیف می‌شود.»



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir



مطالب پیشنهادی:
گزارش تصویری: بزرگداشت فریبز عرب‌نیا با حضور بازیگران و پسرش
کسی می‌داند چرا ژاله علو خانه نشین است؟!
تشویق عسل بدیعی در مراسم بزرگداشت فریبرز عرب نیا + تصاویر
پدرم برای بازیگر شدن من پارتی بازی نکرد + تصاویر
آهنگ «یه خونه» بنیامین بهادری به یاد همسرش + ویدئو