عکس پرطرفداری که بهرام رادان به سبک اسکاری‌ها گرفت! + عکس
این عکس بهرام رادان که چهره های بزرگی از هنرمندان و ورزشکاران در آن دیده می شوند بدون شک بهترین عکس سلفی ایرانی تا به امروز است! بسیار شبیه به عکس معروف الن دی‌جنرس در شب مراسم اسکار 2014 بود.
بهرام رادان  یک عکس سلفی بسیار جالب در صفحه اینستاگرام و فیسبوک خود به اشتراک گذاشت که بسیار شبیه به عکس معروف الن دی‌ جنرس در شب مراسم اسکار 2014 بود.



http://www.seemorgh.com/uploads/1392/12/Oscars-2014-red-carpet.jpg
عکس مشهور آلن دی جنرس در اسکار 2014 که رکورد توئیتر را شکست

حضور لوتار ماتئوس از اسطوره های قوتبال آلمان در «ورزش از نگاه دو» به همراه علی دایی یكی از غافلگیركننده  ترین برنامه های هفته گذشته تلویزیون بود كه پس از مدتها جانی به آنتن بی رمق شبكه دو بخشید. هرچند از پتانسیل های این حضور، به دلیل ضعف مجریان در طرح سؤالات جذاب و اداره بهتر برنامه به درستی استفاده نشد، با این حال در همین حد هم قابل توجه بود.
اما در حاشیه پخش این برنامه، سازندگان ماتئوس را به رستورانی بردند كه در آن چند چهره سینمایی هم شركت داشتند. بهرام رادان به شیوه بردلی كوپر در مراسم اسكار امسال، یك عكس سلفی Selfie از مراسم شام گرفته و در صفحه فیس بوك و اینستاگرام خود گذاشته كه بسیار هم مورد توجه واقع شده و لایك خورده است.

این عکسِ رادان که چهره های بزرگی از هنرمندان و ورزشکاران در آن دیده می شوند بدون شک بهترین عکس سلفی ایرانی تا به امروز است! در همین چند ساعت این عکس هزاران لایک و اشتراک به خود دیده است و مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

در این عکس علاوه بر خود بهرام رادان، همایون شجریان، پیمان معادی، علی بازل، محراب و پیمان قاسمخانی، علی دایی و اسطوره فوتبال آلمان و دنیا لوتئار ماتیوس نیز حضور دارند.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ  
www.seemorgh.com/culture
منبع: cinemakhabar.ir



مطالب پیشنهادی:
مراسم تشییع علیشاه مولوی با شعرخوانی + تصاویر
نمایش چهره نوح (ع) هالیوود را به دردسر انداخت!
قطع صحبت‌های جنجالی رضا کیانیان در برنامه زنده تلویزیون
8 درسی که بزرگسالان از فیلم های کودکان آموختند!!
مراسم عروسی با آرزوی داشتن هفت پسر