کبرعبدی: «شریفی نیا» به تهیه کننده معراجی ها باخت
شریفی نیا یک بازنده است...
اکبرعبدی گفت: مردم ثابت کردند اگر فیلمی به دلشان بنشیند درمیان این همه دغدغه‌های مختلف زندگی روزمره، برای تماشای آن وقت می‌گذراند و به سینما می روند که این از نظر من جای شکرگزاری دارد و تشکر می‌کنم از همه مردم، چون با این فروش روح تازه‌ای در کالبد سینما دمیده شد.

وی ادامه داد: باید در اینجا یادآور شوم که شریفی نیا به تهیه کننده معراجی ها باخت، آنها باهم قرار گذاشته بودند و شریفی نیا مطرح کرده بود که چون من درمعراجی ‌ها حضورندارم فیلم موفق نخواهد شد.من در این جا با رسانه‌ای کردن این موضوع مهم، به شریفی نیا می‌گویم: که هر چه زودتر به قولش عمل کند و هزینه باخت را بدهد!

عبدی بیان کرد: به نظرمن در یک فیلم موفق و پرفروش همه عوامل دست به دست هم داده و تیم به خوبی کار کرده است. چون مردم با هر ذائقه و سلیقه و طرز تفکری سینما رو شده‌اند و این اتفاق خوبی است چون رکود سینما نگران کننده بود.

این بازیگر پیشکسوت در سخنانش عنوان کرد: از نظر من دلیل روی آوردن مردم به آثار شبکه‌های ماهواره‌ای فقط و فقط موضوع و قصه و سوژه فیلم نامه‌ها است. درسینمای ایران می بینید که وقتی سریال یا فیلم سینمایی خوب و جذاب می‌سازند، مردم را جذب می‌کنند، اما در این امر سهل انگاری می‌شود.

این بازیگر پیشکسوت اظهار داشت: توصیه من به فیملسازان محترم کشور این است که به مردم، وقت و فهم مخاطبان احترام و ارزش قائل باشند و هر فیلمی نسازند.از نظر مادی و معنوی به مردم باید ارج نهاده شود، اگر به مردم اهمیت بدهند، متقابلاًمردم هم به آنها و آثارشان احترام می‌گذارند و اهمیت می‌دهند این موضوع دوسویه و دوطرفه است و عکس آن هم صدق می‌کند.

عبدی همچنین افزود: درعرصه ورزش به مردم خوزستان و اهواز تبریک می‌گویم، همچنین به آقای علی دایی و به تمام ورزشکاران درهر رشته‌ای و درهر لباسی و باهر رنگی .

وی درخصوص نظرش درباره‌ فیلم‌های اکران شده دیگر عنوان کرد: من چون وقت تماشای فیلم‌های دیگر که همزمان با معراجی‌ها اکران شد را نداشتم، نمی‌توام در موردشان قضاوت کنم اما با احترام به تمام فیلم‌های دیگر و بازیگران و عوامل تولیدشان من همیشه به آقای عطاران و خانم رهنما ارادت ویژه دارم.همچنین برای همسر خانم‌ رهنما، پیمان قاسم خانی که همشهری خودم است، همیشه آرزوی موفقیت دارم.بازهم تأکید می کنم استقبال مردم از سینما از اسفندماه ۹۲ تاکنون بی نظیر و عالی بوده و موجب خوشحالی و امیدواری است و ازهمه متشکرم.


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:entekhab.ir

مطالب پیشنهادی:
تئاتر گرفتار فست فود!
مهاجرت پدر انیمیشن ایران
گرافر پارکور ایرانی که شیطان پرست نیست! + تصاویر
بازیگر شاهگوش: بدون سختگیری،کسی ماهواره نمی بیند!
پدیده نوظهور سینما ؛ پژمان جمشیدی در فیلم جدیدش