«زود تند سریع» فقدان برادرشان را جبران کردند+ فیلم
برادران پل واکر، اعلام آمادگی کردند در نبود برادرشان، خلا او در قسمت هفتم فیلم سینمایی " زود تند سریع" را پر کنند. پل واکر زمانی که از یک مراسم برمی گشت در جریان یک تصادف جان باخت. پلیس علت مرگ وی را سرعت بسیار بالای وی با اتومبیل فراری اعلام کرد.
بیانیه ای در صفحه اجتماعی فیلم Fast and Furious 7 در فیس بوک اعلام کرد که برادران پل واکر، به جای او در این فیلم بازی خواهند کرد تا این فیلم تکمیل شود.


 بنابراین بیانیه، کیلب و کادی واکر، به جای برادرانشان در فیلم،به ایفای نقش خواهند پرداخت.

 پل واکر ۴۰ ساله، ۳۰ نوامبر گذشته در یک تصادف در شهر سانتا کلاریتا در ، جان خود را از دست داد.

 بیانیه افزوده است: «حضور دو برادر در کنار ما باعث شد احساس کنیم پل همچنان با ما است.»

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/02/vaker2.jpg

 چند روز بعد از اعلام آمادگی برادران واکر برای بازی در فیلم ناتمام وی، روز شنبه 19 آوریل 2014 آنها در صحنه ای از فیلم که در ابوظبی، پایتخت امارات فیلمبرداری شده حضور یافتند.

 
بر اساس روزنامه بریتانیایی دیلی میل، کادی 25 ساله، و کیلب 36 ساله روز شنبه در حاشیه یک ویدئو از "لودیکریز"، خواننده رپ و بازیگر ظاهر شدند.

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/02/vaker3.jpg

 به گزارش این روزنامه، بازیگر "فست اند فیوری" با پست کردن این ویدئو از خودش و "تیرس گیبسن" صحنه ای از نوازش یک ببر را در ابوظبی نشان می دهد که در حاشیه آن برادران پل هم دیده می شوند. "لودیکرز" و "گیبسن" در این ویدئو با سربند سنتی اماراتی ظاهر شده اند.

در این ویدئو هردو برادر پل، با اصلاح مو و ریش مشابه دیده می شوند، که از احتمال قرار گرفتن آنها جلوی دوربین فیلمبرداری حکایت دارد.

این فیلم ویدئویی به دلایل نامعلوم چندی بعد از پست شدن از روی صفحه اینستاگرام برداشته شد.

 این فیلم سال گذشته پس از آنکه پل واکر، بازیگر آن در یک سانحه رانندگی جانش را از دست داد، متوقف شد. مرگ او چند روز قبل از سفر تیم بازیگران به امارات برای فیلمبرداری اتفاق افتاد.

 

 ل واکر نماد مسابقه های خیابانی خودرو است. او در شش فصل از فیلم Fast and Furious نقش افسر پلیس، برایان اوکنر را ایفا کرد.

 


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع :jamejamonline.ir


مطالب پیشنهادی:
انتشار عکس بی حجاب مجری مشهور جنجال به پا کرد!+ تصویر
«گلشیفته فرهانی» دوست داشت جای کدام بازیگر زن و مرد بود
خاله عمو های بی طرفدار
عطاران و ترانه علیدوستی در استراحت مطلق
فقدان گاو ، مادرم را نقاش کرد!!!!!