سیلوستر استالونه با تانک به کن 2014 آمد + تصاویر
استالونه در پایان کنفرانس اعلام کرد که در سری های بعدی این مجموعه فیلم از بازیگران جوان استفاده می کند و حتی خودش هم تنها نقش کارگردان را خواهد داشت...
چه کسی لایق فرش قرمز است !!!

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/02/kla111.JPG

جمع بازیگران فیلم بسیاراکشن یکبار مصرف‌ها 3  با حضور بر روی یک تانک برای شرکت در یک کنفرانس مطبوعاتی با تشویق تماشاگران و مردم روبه رو شدند. بازیگرانی چون سیلوستر استالونه ، آرنولد شوارتزنگر، مل گیبسون، هریسون فورد ،آنتونیو باندراس و جیسون  استتم در میان آنها حضور داشتند.

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/02/kla120.JPG

آنها برای حمایت از فیلم یک بار مصرف‌ها 3 در نشست خبری کن شرکت کردند.
باندراس اولین بار است که در سری فیلم های یکبار مصرف ها بازی می کند. زمانی که از او به عنوان یکی از بازیگران یکبارمصرف ها نام برده شد ، اقرار کرد که این فرصت کمیاب است که بتوان با چنین گروهی همبازی شد و من بسیار شانس آورده ام .

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/02/kla114.JPG

سیلوستر استالونه اولین مجموعه سینمایی موفق یکبار مصرف ها را کارگردانی و در آن بازی کرد و در سری سوم آن هم در مقام بازیگر مقابل دوربین رفت و در این باره گفت : حضور مل گیبسن و آنتونیو باندراس در سومین سری فیلم یکبار مصرف ها و در میان ستارگانی چون شوارتزنگر یک فرصت طلایی برای آنها می باشد .

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/02/kla115.JPG

از اولین سری یکبار مصرف ها که در سال 2010 ساخته شد تا سری جدید آن باید گفت که تقریبا بازیگران آن ثابت مانده اند و در سری سوم آن هم بازیگرانی چون وسلی اسنیپ و کلزی گرام و کران لوتز وتنها بازیگر زن آن به نام روندا رزی بازی کرده اند .
فورد در این سری هم به گروه بازیگران اضافه شده است و از این بابت بسیار خوشحال می باشد .
 
http://www.seemorgh.com/uploads/1393/02/kla112.JPG
جیسون استتم سمت چپ و سیلوستر استالونه در کنارش ،که در این عکس آنها را می بینید .

شوارتزنگر از استالونه به عنوان یکی از کسانی که الهام‌بخش بزرگی برای او می باشد یاد می کند و باندراس هم استالونه را فرماندار سابق کالیفرنیا نام برده است و بیان کرده است : از اینکه درکنار او کار کرده است بسیار افتخار می کند .

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/02/kla116.JPG

استالونه در جواب به این سوال که با توجه به اینکه بعضی از بازیگران فیلم سنی بالا دارند و باید از اقدام‌های محتاطانه‌تری در ساخت یک‌بار مصرف‌های 3 استفاده می شد، گفت: سعی می‌کنیم تا آنجا که می شود از اقدامات پیشگیرانه استفاده می کنیم، اما زمانیکه صحنه های اکشن انجام می دهیم، دقیقا به همین موضوع افتخار می کنیم که با این سن ضربه خورده و کبود شویم ودر آخر می دانیم که نتیجه اش را خواهیم گرفت .استالونه 67 ساله و فورد 71 ساله و تمامی آنها با جان و دل در این فیلم نقش آفرینی کرده اند .

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/02/kla117.JPG

آنها در جواب به سوالات در باره ی سن و سال می گویند : ما با بازی کردن جوان می شویم و این ضربه ها بهتر از آن است که روح ما با بازی نکردن آسیب ببیند. به هر حال بازی و نقش آفرینی تنها علاقه ی همیشگی ما می باشد.

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/02/kla118.JPG

استالونه در پایان کنفرانس اعلام کرد که در سری های بعدی این مجموعه فیلم از بازیگران جوان استفاده می کند و حتی خودش هم تنها نقش کارگردان را خواهد داشت و این حق را به همه می دهد که در مورد این فیلم قضاوت کنند و رای دهند .

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/02/kla113.JPG

او در آخر اضافه کرد که فیلم اکشن درام را دوست دارد و از فیلم های اکشن طنز متنفر است.

استالونه و عوامل دیگر این فیلم از دختران نیجریه ای حمایت کردند.

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/02/kla119.JPG



تهیه و ترجمه:  گروه  فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ



  مطالب پیشنهادی:
عباس کیارستمی برنده نخل طلای فیلم کوتاه جشنواره کن 2014 را معرفی کرد
در زندگی «لیلا حاتمی» تجسس نکنید!
عباس کیارستمی: «هر روز تورم را به آب می‌اندازم»!
شصت و هفتمین جشنواره فیلم کن آغاز شد+ تصاویر مراسم افتتاحیه و فرش قرمز
توضیح لیلا حاتمی درباره روبوسی با ژاکوب