داد علی صادقی هم درآمد!!!
علی صادقی: مردم می‌پرسند چرا عکس تو روی جلد بوده اما در فیلم نبودی....
علی صادقی با ابراز گلایه از شیوه انتشار برخی فیلم‌هایی که با تصویر او در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شوند، از پخش‌کنندگان درخواست کرد، در استفاده از تصویر بازیگران طوری عمل کنند که توهین‌آمیز نباشد.

 از یکی از شرکت‌های پخش فعال در شبکه نمایش خانگی گلایه و اظهار کرد: این شرکت بارها در فیلم‌هایی که در شبکه نمایش خانگی توزیع کرده، استفاده نادرست و نامرتبطی از تصویر من داشته است، به طوری که حتی در اثری که حضور نداشتم هم بدون اجازه از عکس من برای تبلیغات استفاده شده است.

او گفت: در این راستا چند بار از مسئولان شرکت خواستم یا پیغام دادم که این کار تکرار نشود، حتی وکیل هم گرفتم، اما فایده‌ای نداشت چرا که اخیرا فیلمی با عنوان «مردها فرشته نیستند» توسط شرکت «ریز موج» در شبکه نمایش خانگی توزیع شده که به گفته کارگردان توقیف بوده، اما اکنون با مونتاژی که مورد قبول کارگردان نیست در این شبکه توزیع شده است.

این بازیگر ادامه داد: این فیلم آهنگ و صدای خوبی ندارد و کارهای بی‌کیفیتی از این دست باعث اعتراض تعداد زیادی از مردم که در خیابان با آن‌ها برخورد کرده‌ام، شده است در حالی که این اتفاق هیچ ارتباطی با من ندارد.

صادقی با اشاره به اینکه با توجه به پیگیری‌هایی که انجام داده تاکنون برای توقف این اتفاقات به نتیجه نرسیده است، گفت: این موضوع بارها از طرف مردم مطرح شده که «چرا عکس تو روی جلد فیلم بوده اما در فیلم نبودی؟» در حالی که گاهی پیش آمده نقش کوتاهی در آن فیلم داشته‌ام، اما به گونه‌ای توزیع شده که انگار نقش اول آن بودم و همین اتفاق باعث می‌شود، تماشاگران اعتماد خود را به بازیگر از دست بدهند.

او در پایان گفت: به همین دلیل درخواست می‌کنم شرکت‌های فعال در شبکه نمایش خانگی اگر قرار است فیلمی را توزیع کنند برای استفاده از تصویر بازیگر یا تبلیغ اجازه بگیرند یا حداقل به اطلاع آن‌ها برسانند تا آنچه در بیرون پخش می‌شود توهین‌آمیز نباشد.

«مردها فرشته نیستند» یک طنز اجتماعی به کارگردانی فرشاد ارج اخیرا در شبکه نمایش خانگی توزیع شده که به جز علی صادقی،‌ بهنوش بختیاری و شهرام قائدی هم از دیگر بازیگران آن هستند.



گردآوری :  گروه  فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:isna.ir


  مطالب پیشنهادی:
خداحافظی آنجلینا جولی با بازیگری
از زندگی شهاب حسینی چی می دونیم؟+ تصاویر
چینی شدن «آنا نعمتی»+ تصاویر
این هنرمند اجازه رفتن به خانه اش را ندارد!!!
شگفتی ها و غافلگیری های جشنواره کن