جدیدترین تصاویر الناز شاکردوست در انیمیشن رئال "مبارک" منتشر شد.
 پروژه سینمایی "مبارك" كه آن را از حیث وفور صحنههای انیمیشنی می توان متفاوت‌ترین فیلم سینمایی ایران نامید، الناز شاكردوست و شمار دیگری از بازیگران سرشناس ایرانی را در كنار شخصیت‌های شاهنامه فردوسی به تصویر می‌كشد. فیلم برداری این پروژه سینمایی  به كارگردانی «محمدرضا نجفی امامی» اخیراً در لوکیشن‌هایی در تهران آغاز شده است. در این فیلم شخصیت‌های افسانه‌ای شاهنامه با استفاده از تكنیك‌های انیمیشنی جان می‌گیرند و ضمن خلق داستانی ماجراجویانه، زمینه را برای شناخت بهتر مخاطبان از این شخصیت‌های اسطوره‌ای فراهم می‌كنند.



مراحل پیش تولید این پروژه سینمایی، بیش از 15 ماه زمان برده است. عوامل این پروژه در مراحل پیش‌تولید، پیش نمایش كاملی از فیلم را به تهیه رساندند و ضمن طراحی تمامی كاراكترها، ساخت عروسك‌ها و ساخت مدل‌های سه بعدی از شخصیت‌ها و فضاها، مراحل تولید فیلم را لحظه به لحظه برنامه‌ریزی كردند. این فیلم كه به تهیه‌كنندگی «علی نجفی امامی» كه به مرحله تولید رسیده، بازیگرانی چون الناز شاكردوست، منوچهر آذر، امیر رهبری،‌ تورج نصرو... به ایفای نقش می پردازند. فیلمبرداری این پروژه در استان‌های تهران و مازندران، شهرهای چالوس و نمك‌آبرود و... انجام می‌شود.

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/02/lp116.jpg

عوامل این پروژه سینمایی عبارتند از: مدیر تولید: مهدی مددكار، مدیر فیلمبرداری:‌ علیرضا برازنده، طراح صحنه و لباس: اصغر نژاد ایمانی،‌ طراح چهره‌پردازی: علیرضا خورشید،نویسنده فیلمنامه: بهروز واثقی،مشاور فیلمنامه: سید جلال‌الدین دری، منشی صحنه: پانته‌آ حسینی، طراح كاراكترهای انیمیشنی: حامد كمالی، ساخت عروسکها: کامران خلج، طراح لباس عروسك‌ها: سحر عبدالهی،‌ صدابردار: حمید اسلامی، عكاس: آرش صادقی، تدارکات: علی اکبر ایکانی، مدیر روابط عمومی: محسن رخش خورشید.

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/02/lp114.jpg

آشنا ساختن مخاطبان جوان با شخصیت‌های افسانه‌ای شاهنامه و نمایش توانایی كم‌نظیر انیماتورهای ایرانی، از اهداف اصلی این پروژه سینمایی عنوان شده است. این اثر محصولی از مؤسسه فرهنگی سیماپردازان ستایش است و پیش‌بینی می‌شود كه در جشنواره فیلم فجر سال جاری به نمایش گذاشته شود.

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/02/lp111.jpg

داستان این فیلم در مورد پیرمردی است كه به حرفه نقالی مشغول است و ابزار كارش، عروسك‌های شخصیت‌های شاهنامه است. او نوه جوانی دارد كه از دنیای پدربزرگش كاملاً دور است و بر این اساس تضادهایی بین او و پدربزرگش وجود دارد.

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/02/lp113.jpg

پیرمرد بخش فراوانی از زندگی‌اش را در جهان اسطوره‌ها گذرانده و نگران روزی است كه شخصیت‌های سیاه افسانه‌ای، دنیا را به سوی تاریكی و تباهی بكشانند. داستان از آنجا آغاز می‌شود كه عروسك‌ها جان می‌گیرند و به فكر یاری رساندن به پیرمرد و كاستن از دغدغه‌های او می‌افتند. آنها با نوه پیرمرد همراه می‌شوند و داستان هیجان‌انگیز و ماجراجویانه‌ای را آغاز می‌كنند.

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/02/lp112.jpg


گرد آوری :  گروه  فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:jyc.ir


  مطالب پیشنهادی:
جنجال مهاجم بردپیت بر فرش قرمز
معرفی کتاب های مورد علاقه ی هالیوودی ها+ تصاویر
آرزوی آزاده نامداری در «جزیره هنگام»
شجریان عزادار شد + تصاویر
درگذشت یک هنرمند قدیمی