الهام چرخنده در «یتیمخانه ایران»
بخشی از متن حمایت ابوالقاسم طالبی از چرخنده، بعد از اتفاقات اخیر...
طالبی این روزها در حال انتخاب بازیگر و مراحل پیش تولید "یتیمخانه ایران" است و قرار است اواخر شهریور فیلم را کلید بزند، اما نکته جالبی که در خصوص این فیلم وجود دارد این است که حضور الهام چرخنده بازیگر این روزها پرحاشیه‌ی سینما و تلویزیون به عنوان بازیگر اصلی این فیلم قطعی شده است.

 پس از "قلاده‌های طلا" ابوالقاسم طالبی مدتی در فکر ساخت یک سریال برای تلویزیون بود که به دلیل مسائل مالی ساخت آن سریال تا اطلاع ثانوی منتفی شد، طالبی هم بلافاصله فیلمنامه «یتیم‌خانه ایران» را به سازمان سینمایی ارائه داد و پروانه ساخت گرفت. فیلمنامه‌ای که طالبی به گفته خودش در حدود سه سال برای نگارش آن وقت گذاشته بود. ابتدا قرار بود محمود رضوی تهیه‌کنندگی این کار را به عهده بگیرد که توافق نهایی حاصل نشد و از اواخر فروردین ماه محمدرضا تخت کشیان تهیه‌کنندگی آن را به عهده گرفته است.

طالبی این روزها در حال انتخاب بازیگر و مراحل پیش تولید است و قرار است اواخر شهریور فیلم را کلید بزند، اما نکته جالبی که در خصوص این فیلم وجود دارد این است که طبق شنیده‌های موثق خبرنگار "صبا" حضور الهام چرخنده بازیگر این روزها پرحاشیه‌ی سینما و تلویزیون به عنوان بازیگر اصلی این فیلم قطعی شده است. چرخنده در روزهای اخیر مدعی شده بود که به واسطه صحبت‌هایش مورد تهدید و واکنش‌های منفی از سوی برخی گروه‌های ناشناس قرار گرفته بود که در این بین ابوالقاسم طالبی هم در دفاع از او صحبت‌های جالبی کرده بود.

 طالبی در دفاع از چرخنده منتقدان و تهدیدکنندگان او را را فرزندان موسولینی خوانده و گفته بود: «برخورد با خانم الهام چرخنده یك تست است چون رسماً گفته‌اند دستگاه‌های نظارت فرهنگی، دیگر عرضه برخورد ندارد. البته می‌دانند اگر این دستگاه‌ها بخواهند، قادر هستند نشئگی را چنان از سرشان بپرانند كه مادرشان الیزابت در بی‌بی‌سی هم نتواند خماری‌شان را دوا كند.»
حالا با این صحبت‌ها باید منتظر ماند و دید محصول مشترک طالبی و بازیگری که کارگردان «قلاده‌های طلا» تمام قد از او دفاع کرده به کجا می رسد.




گردآوری :  گروه  فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:sabaonline.ir


  مطالب پیشنهادی:
لاله اسکندری،بهاره افشاری و رضا کیانیان در جشنواره فیلم اربیل+تصاویر
پایان «مونا فریمن»، ستاره امریکایی+ تصویر
مهناز افشار و پیمان معادی برترین‌های جشنواره فیلم اربیل
زوج جنجالی هالیوود، برد پیت و آنجلینا جولی بر فرش قرمز فیلم «شیطان صفت»+ تصاویر
عکس های برگزیده مسابقه نشنال جئوگرافیک از جهان+ تصاویر