دوران بازنشستگی آنجلینا جولی
آنجلینا جولی بازنشسته می شود...
آنجلینا جولی که قرار است بزودی بازی در نقش کلئوپاترا را ایفا کند، می گوید احتمالاً این آخرین حضور او بر روی پرده سینما به عنوان بازیگر خواهد بود و به زودی بازنشسته خواهد شد.
آنجلینا که فعلاً با فیلم «شریر» روی پرده سینماها است، در گفت و گویی با بی بی سی خبر داد در حال کار روی پروژه «کلئوپاترا» و مسایل مقدماتی هستند. او می گوید: اختلاف نظرهای زیادی بین کادر اجرایی فیلم که قرار است فیلمنامه آن را اریک روت بنویسد، وجود دارد.



جولی علت این اختلافات را پیچیده بودن شخصیت این ملکه مصری می داند و می گوید: او زن پیچیده ای بوده است. آنقدر پیچیده که نمی توان براحتی او را درک کرد و از او حرف زد. اما به هر حال ما تلاش خودمان را کردیم و در پایان راه قرار داریم. تصور می کنم این پروژه پروژه ای عظیم باشد. از آن پروژه هایی است که می خواهید هر چه انرژی دارید صرف آن کنید و بعد وقتی آن را تمام می کنید، به جایی می رسید که با خود فکر می کنید آیا می توانید پروژه دیگری را شروع کنید؟

جولی 37 ساله ماه پیش نیز در کنفرانس خبری فیلم «شریر» گفته بود که ترجیح می دهد از این پس (و البته احتمالاً بعد از کلئوپاترا) تمرکز خود را روی کارگردانی و فعالیت های انساندوستانه خود کند. او در حال حاضر به عنوان سفیر صلح سازمان ملل در امور مهاجران فعالیت های گسترده ای دارد. او می گوید: دوران حرفه ای خوبی داشتم و بابت اینکه این فرصت را داشتم که بازگوکننده داستان هایی برای مردم باشم، خوشحالم. می دانم از این پس فیلم های زیادی ساخته خواهد شد و کاراکترهایی فوق العاده پا به عرصه وجود خواهند گذاشت. اما ترجیح من دیگر بازیگری نیست. می خواهم بنویسم و بسازم.

آنجلینا جولی در سال های اخیر پا در عرصه کارگردانی گذاشته و تاکنون دو فیلم نیز ساخته است که اولین آن «سرزمین شیر و عسل» بود و دومین فیلم نیز «ناشکستنی» است که هر دو روایتگر حکایت هایی از جنگ جهانی هستند.



گردآوری  :  گروه  فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: banifilm.ir



  مطالب پیشنهادی:
همسر کریستیانو رونالدو در یک فیلم پر خرج
اشباح در بازار صد ساله + تصویر
آنجلینا جولی، رهبر مقابله با تجاوزات جنسی در مناطق جنگی +تصاویر
زوج جنجالی هالیوود، برد پیت و آنجلینا جولی بر فرش قرمز فیلم «شیطان صفت»+ تصاویر
عکس های برگزیده مسابقه نشنال جئوگرافیک از جهان+ تصاویر