کامران تفتی: ستاره‌ها جنبه شهرت داشته باشند!
کامران تفتی که مشغول بازی در فیلم «سوت دل» است بر این موضوع تاکید کرد که ستاره‌های سینما باید جنبه شهرت را داشته باشند و دچار بی‌اخلاقی نشوند.
 کامران تفتی با اشاره به داستان فیلم «سوت دل» به کارگردانی نادر طریقت بیان کرد: این فیلم قصه زندگی بهزاد سعیدی یک سوپراستار سینمای ایران است که بر اثر اتفاقی زندگی‌اش دستخوش اتفاقاتی می‌شود.

وی بیان کرد: «سوت دل» نوعی فانتزی موقعیت دارد. شخصیت این فیلم آرزویی می‌کند و اتفاقاتی برایش رخ می‌دهد که این آرزو را جلو می‌برد.

بازیگر فیلم «رسوایی» در ادامه در توضیح خود از تم اصلی این فیلم اظهار کرد: این فیلم به نوعی اخلاق‌شناسی بازیگران سینمای ماست. اینکه بازیگران باید جنبه داشته باشند و در عین اینکه سوپر استار هستند دچار بی‌اخلاقی نشوند.

بازیگر سریال «خواب و بیدار» با اشاره به داستان این سوپراستار عنوان کرد: فیلم بخشی از زندگی یک بازیگر را می‌آورد و به نوعی از مسایلی سخن می‌گوید که من هم درگیر آنها هستم. شاید بسیاری از اتفاقاتی که در این فیلم رخ می‌دهد برای خود من اتفاق نیفتاده باشد اما من خواستم آن لحظات را درک کنم.

وی اضافه کرد: شهرت و محبوبیت در بازیگری خط تعادلی است که باید همیشه رعایت شود و شهرت یک بازیگر موقعیتی است که همانقدر که می‌تواند برای او محبوبیت بیاورد همانقدر هم می‌تواند نفرت بیاورد.

بازیگر مجموعه «شمس العماره» در پایان در واکنش به اینکه چنین سخنانی گاهی به شعار تعبیر می‌شود، گفت: حکایت من شعار نیست. این چیزی است که من از بزرگان سینمای ایران آموخته‌ام. من در خانواده بزرگ سینمای ایران خیلی کوچکم اما به سهم خود یاد گرفته ام که این کشتی را سوراخ نکنم.

در فیلم «سوت دل» کامران تفتی، ماه چهره خلیلی، احسان کریمی، غزاله جزایری، امین طریقت، سعیدرضا نهال، محمدرضا هنرکار، امیر زالی‌زاده ، فرزین حسن خان و ... به ایفای نقش پرداخته اند.



گردآوری :  گروه  فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:mehrnews.com



  مطالب پیشنهادی:
آنا نعمتی در نشست خبری جشنواره مسکو+تصاویر
گروه بروبکس و بهنوش بختیاری در«برگرلند»+تصاویر
نیکی کریمی در برج آزادی
پنجمین سالگرد درگذشت سلطان پاپ؛مایکل جکسون+تصاویر
اشتباه عجیب رضا یزدانی و سام درخشانی در برزیل+تصاویر