جانی دپ چه کسی را با خود به هالیوود می برد؟
جانی دپ برنده برنامه «رویای چینی» را انتخاب می کند و یک شرکت‌کننده جوان چینی را با خود به هالیوود می‌برد.
 در حالیکه جانی دپ برای انتخاب برنده خوش شانس برنامه «رویای چینی» انتخاب شده است، هیجان و انتظارها در کشور چین نسبت به برنده این برنامه بالاتر می رود. این نمایش که در شهر شرقی ثروتمند هانگزو فیلمبرداری شده است، سعی می کند آرزوهای مردم عادی را به حقیقت برساند و شامل یک اجرای زنده هم می شود که در انتهای آن یک فرد انتخاب می شود و به مرحله بعدی راه پیدا می کند.

هنگام بازدید دپ از کشور چین در ماه آوریل از او پرسیده بودند که چرا قبول کرده داور این برنامه باشد و او هم گفته بود که دلیلش این است که می تواند با مردمی که آرزوهای بزرگ دارند همذات‌پنداری کند؛ چراکه خود او هم وقتی که جوان بوده آرزوی تبدیل شدن به یک موزیسین راک را داشته و تنها برای پرداخت کرایه خانه‌اش به بازیگری می‌پرداخت.

نمایش «رویای چینی» در سال 2011 و با الهام گرفتن از دو فصل نخستین نمایش «امشب شب موعود است» شبکه بی‌بی‌سی کار خود را آغاز کرد. فرمت کلی این برنامه در فصل سوم آن تغییر کرد و در حال حاضر به فصل هفتم رسیده است. رقیب این برنامه در شبکه هیومن تی وی نمایشی است به نام «پدر، کجا می رویم؟» که معمولا «رویای چینی» موفق به شکست دادن آن در میزان بینندگان می شود.

جانی دپ در کشور چین بیشتر به عنوان کاپیتان جک اسپارو از مجموعه فیلم های «دزدان دریایی کارائیب» شناخته می شود. البته قسمت دوم این مجموعه که «دزدان دریایی کارائیب: صندوقچه مرد مرده» نام داشت به خاطر داشتن شبح و روح در این کشور پخش نشده بود. او همچنین به دلیل نقش‌آفرینی اش در فیلم «ادوارد دست قیچی» در میان جوانان این کشور نیز طرفدار دارد.

در یکی از وبسابت ها که در آن مردم واکنش های خود نسبت به برنامه «رویای چینی» را می نویسند، یکی از کاربران نوشته بود: تبدیل شدن به شاگرد جانی دپ موهبتی بسیار بزرگ است. در انتها این فرد خوش شانس که خواهد بود؟ دپ، اگر نمی‌توانی تصمیم بگیری، می توانی مرا با خود ببری.

جانی دپ به تازگی در فیلم «برتری» ظاهر شد؛ فیلم دلهره‌آوری درباره هوش مصنوعی محصولی از کمپانی آلکون و دی.ام.جی چین که همزمان در بزرگترین بازارهای سینمای جهان یعنی آمریکا و چین به نمایش در‌آمد. این فیلم در چین به صورت سه بعدی نمایش داده شد و جانی دپ ماه آوریل امسال (اردیبهشت) برای معرفی آن راهی چین شده بود. 



گردآوری :  گروه  فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:mehrnews.com



  مطالب پیشنهادی:
آنا نعمتی در نشست خبری جشنواره مسکو+تصاویر
گروه بروبکس و بهنوش بختیاری در«برگرلند»+تصاویر
نیکی کریمی در برج آزادی
پنجمین سالگرد درگذشت سلطان پاپ؛مایکل جکسون+تصاویر
اشتباه عجیب رضا یزدانی و سام درخشانی در برزیل+تصاویر