مذاکره علی رفیعی با هدیه تهرانی
فیلمبرداری فیلم سوم، علی رفیعی با نام «مردی که مادرم عاشقش بود» به فصل پاییز موکول شد.

پیش از این قرار بود فیلمبرداری این فیلم تابستان انجام شود اما از آنجا که حضور همزمان دو بازیگر اصلی این پروژه در فصل تابستان امکان‌پذیر نبود، گروه سازنده فیلم تصمیم گرفتند فیلمبرداری را به فصل پاییز موکول کنند.

رفیعی چندی پیش با شهاب حسینی برای بازی در این فیلم به توافق رسید و در حال حاضر نیز رایزنی‌هایی با هدیه تهرانی به عنوان بازیگر زن فیلم انجام شده اما هنوز قراردادی با این بازیگر بسته نشده است.

او که این فیلم را به تهیه‌کنندگی احسان رسول‌اف می‌سازد، پیش از این، از همراهی گروه تهیه‌کنندگی و تولید فیلم‌اش اظهار رضایت و علت تأخیر در شروع فیلمبرداری را به دلیل نیافتن بازیگر مناسب اعلام کرده بود.

این کارگردان تئاتر و سینما قبل‌تر گفته بود: مطلقا هیچ مشکلی بین گروه کارگردانی، تهیه‌کننده و مدیر تولید فیلم وجود ندارد؛ بنابراین، کسانی که به دنبال پیدا کردن مقصر در گروه تولید و تهیه هستند، بی‌خود وقتشان را تلف می‌کنند زیرا عوامل فیلم، بسیار نازنین هستند.

رفیعی که پیش از این قصد داشت این فیلم را با بازی مهناز افشار و حمید فرخ‌نژاد بسازد، درباره انصراف این دو بازیگر برای حضور در این پروژه توضیح داده بود: بازیگران فیلم اسفند سال گذشته قراردادشان را امضاء کردند و تنها اتفاقی که موجب مسائل اخیر و انصراف آنان شد، تاخیر در روند پیش‌تولید فیلم بود که باعث شد دو بازیگر اصلی فیلم به دلیل سرآمدن زمانشان‌، از پروژه انصراف بدهند هرچند هر دو نهایت همکاری را در این مدت با ما داشتند.

کارگردان فیلم «آقای یوسف» اضافه کرد: مشکل اول، تاخیر در شروع فیلم بود که دلایلش را آقای جعفری (مدیر تولید) و آقای رسول‌اف (تهیه‌کننده) به خوبی می‌دانند اما هیچ تعمدی در کار نبود ولی در حال حاضر تنها مشکل اساسی ما فقدان بازیگر است.

رفیعی در ادامه درباره سرنوشت فیلم «مردی که مادرم عاشقش بود» تاکید کرده بود: نمی‌توانیم ساخت فیلم را لغو کنیم و باید بازیگر مناسبی پیدا کنیم.

 علی رفیعی در کنار اجرای نمایش‌هایی چون «یرما»، «شکار روباه»، «رومئو و ژولیت»، «یک روز خاطره انگیز از زندگی دانشمند بزرگ وو»، «در مصر برف نمی‌بارد»، «یادگار سال‌ها شن» و ... ساخت دو فیلم «ماهی‌ها عاشق می‌شوند» و «آقا یوسف» را در کارنامه هنری خود دارد.



گردآوری :  گروه  فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:isna.ir



 مطالب پیشنهادی:
امین حیایی و بازیگر زن امریکایی در "ساعت صفر"
روز رفتن «عمو خسرو» از زبان پرویز پرستویی
سقوطی مرگبار در سالروز تولد هنرپیشه+تصاویر
مهتاب کرامتی با اتفاقی نو
آنجلینا جولی و برد پیت «لب دریا»