اما استون همان طور که از لحاظ درونی نخبه است، درباره استیلش نیز هرگز دچار خطا نمی شود. وی در هر شرایطی که باشد، بی نقص به نظر می رسد.
اما استون یکی از جذاب ترین بازیگران حال حاضر سینمای جهان است. وی اخیراً با بازی در فیلم "جادو در مهتاب" به کارگردانی "وودی آلن" و در کنار "کالین فرث" درخشیده است، فیلمی که از هفدهم جولای در سینماهای امریکا به نمایش درآمد. علاوه بر این وی هم اکنون در حال همکاری با "خواکین فینیکس" بر سر فیلمی است که هنوز نامی برایش انتخاب نشده است. بنابر اعلام بوستون گلاب، اطلاعات زیادی درباره این فیلم منتشر نشده اما ظاهراً داستانی معاصر را روایت می کند.
اما، استعداد و توانایی های زیادی دارد اما در ادامه 5 دلیل برای دوست داشتن بیشتر او ارائه می شود:       

فعالیت های خیریه
بسیاری از بازیگران مشهور تمایل دارند در فعالیت های خیرخواهانه شرکت کنند یا موسسه های خیریه پایه گذاری نمایند. اما استون و اندرو گارفیلد نیز از این قاعده مستثنا نیستند، اما آنها در این زمینه تفاوت هایی با سایرین دارند. اخیراً آنها دست به اقدامی برای جلب توجه مردم به فعالیت های خیرخواهانه زده اند، آنها با در دست گرفتن تابلوهای "گیلدا کلاب" به این موسسه کمک کرده اند؛ گیلدا کلاب از بیماران مبتلا به سرطان حمایت می کند. جالب است بدانید که مادر اما مدتی پیش جراحی سرطان سینه را پشت سرگذاشته و اخیراً مادر و دختر در کمپینی که برای تشخیص این بیماری تشکیل شده بود، شرکت کردند.
استیل ستاره
اما استون همان طور که از لحاظ درونی نخبه است، درباره استیلش نیز هرگز دچار خطا نمی شود. وی در هر شرایطی که باشد، بی نقص به نظر می رسد. برای نمونه می توان به زمانی اشاره کرد که وی همراه نامزدش "اندرو گارفیلد" در نیویورک به رستوران رفته بود؛ وی که در این روز پیراهنی گلدار به تن داشت و موهای بلوند و طبیعی خود را آزاد گذاشته بود، بسیار زیبا به نظر می رسید.  
زوج دوست داشتنی
اگر چه نباید یک زن را بر اساس مرد زندگی او قضاوت کرد، اما با نگاهی به اما و اندرو می توان پی برد که تا چه حد این دو دوست داشتنی هستند. این زوج محبوب برای نخستین بار در مرد عنکبوتی با یکدیگر هم بازی شدند، بعدها اندرو در مصاحبه ای با تعبیرات بسیار زیبا از عشق میان خودشان سخن گفت.  

از اینکه خودش باشد، نمی ترسد
بسیاری از ستاره ها سعی می کنند هنگام صحبت کردن از واژه های سختی استفاده کنند که نشان دهند، بسیار با هوش و زیرک اند. ولی امای جوان هیچ گاه از اینکه خودش باشد و رفتار و گفتارش از درونش باشد، هراسی ندارد.
او شاد است
اما بیست و پنج ساله است و سعی می کند جوانی خود را با رفتارهای کمیکش نشان دهد. او کمدی را می فهمد و در نقش های کمیکش این درک را به نمایش می گذارد.

تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ

مطالب پیشنهادی:
این «لکه ننگ» با هیچ‌چیز پاک نمی‌شود!
اکران عید فطر در تسخیر کدام بازیگران است؟
ایفای نقش منفی در «ستایش» پررویی می‌خواست!!
اولین عکس از هانیه توسلی, پارسا پیروزفر, بابک حمیدیان و سحر دولتشاهی در فیلم "شکاف"
رقابت رخشان بنی‌اعتماد با خالق «21 گرم» در جشنواره فیلم ونیز