جسد «رابین ویلیامز»، بازیگر و کمدین سرشناس آمریکایی در حالی در خانه‌اش در کالیفرنیا پیدا شد که این بازیگر 63 ساله بنابر اعلام پلیس به احتمال فراوان خودکشی کرده است.
  این اولین حضور موجود فضایی Mork از سیاره‌ی Ork است (Robin Wiliams در وسط ایستاده است) و از مجموعه‌ی تلویزیونی "Mork & Mindy" می‌باشد‌. Mork برای مطالعه بر انسان‎ها به زمین آمده و Richie را انتخاب می‌کند (با بازی Ron Howard که در سمت راست ایستاده است). در این مجموعه Henry Winkler (Fronzie) نیز ایفا نقش کرده است.
 
 شخصیت Mork که موجودی فضایی از سیاره‌ی Ork است که در اپیزود "Happy Days" محبوبیت بسیاری یافت و این نقطه‌ی اوج این مجموعه بود که نقش اول آن را Robin Williams ایفا کرده است. یک فضایی بی عقل توسط دوستش Orkans برای مطالعه‌ به زمین فرستاده شده است. و در یک پوسته‌ی تخم مرغ بزرگ، در نزدیکی بولدر در کلارادو فرود آمد، او با Mindy McConnell (با بازی Pam Dawber) در این سریال دوست می‌شود که به او کمک می‌کند تا با روش‌های عجیبی، زمین را اصلاح کند.
 
این پشت صحنه‌ی Golden Globe Award می‌باشد. بازیگر آمریکایی Linda Lavin (سمت چپ) که جایزه‌ را در دست گرفته است و به سمت راست خود نگاه می‌کند و در میان بازیگر کمدی Joyce Dewitt به کمدین و بازیگر Robin Williams که او نیز جایزه‌ای برده است تبریک می‌گوید. این مراسم در بورلی هیلتون، بورلی هیلز کالیفرنیا در 27 ژانویه سال 1979 برگزار شده است. در پشت Williams سر بازیگر Richard Hatch را مشاهده می‌کنید. (عکس از Fortos International/Frank Edwards/Getty)
 

 در این عکس از چپ به راست به ترتیب Robin Williams در نقش Cody، Robin Duke در نقش بچه، Tim Kazuirinsky در نقش بچه، Eddie Murphy در نقش Otis در "New Bad Babies" در شوی تلویزیونی "SNL" را مشاهده می‌کنید که در 11 فوریه سال 1984 اجرا شده است.
 
 Jonathan Winter و Robin Williams در مجموعه‌ی "Mork and Mindy" در 6 مِی سال 1982. Getty) Images/ABC)
 

  این عکسی منتشر شده از Touchstone Picture است که Robin Williams نقش دی‎جی Adrian Cronauer را در مجموعه‌ی کمدی دراماتیک "Good Morning, Vietnam" به کارگردانی Barry Levinson ایفا کرده است. (Ap Photo/Touchstone Picture)
 

 Robin Williams و Tim Robbins در صحنه‌ای از فیلم "Cadillac Man" در سال 1990 (عکس از Orion Picture/Getty Images)
 

 عکس گرفته شده از Robin Williams و Jeff Bridges در خیابان از فیلم "The Fisher King" در سال 1991. (عکس از Columbia Picture/Gerry Images)
 

 
Robin Williams  در آشپزخانه از صحنه‌ای در فیلم "Mrs. Doubtfire" سال 1993. (عکس از 20th Century-Fox/Getty Images)
 

Robin Williams  با هم آفرینی Matt Damon در صحنه‌ای از فیلم "Goof Will Hunting" سال 1997. (عکس از Miramax/Getty Images)
 

Matt Damon ، Ben Affleck و Robin Williams بعد از 70مین مراسم سالانه Academy Award در Shirine Auditorium لوس آنجلس کالیفرنیا در دوشنبه 23 مارچ سال 1998. (Evan Agostini/ImageDirect)
 

 Robin Williams در حال ملاقات از یک کودک سرطانی در فیلم "Patch Adams" در سال 1998. (عکس از Heather Wines/CBS توسط Getty Images)
 
 
 Robin Williams و Billy Crystal در حال اجرای On Stage at the Kennedy Center: The Mark Twain Prize در سال 2001. ( عکس از K.Mazur/WireImages)
 

 
Robin Williams  در کنار چند مرد دیگر در فیلم "Jakob The Liar" در سال 1999. (عکس از Columbia Pictures/Getty Images)
 
 
 بازیگر Robin Williams و آشپز Jamie Oliver در حال آشپزی در آشپزخانه در NBC News Today در 14 نوامبر سال 2007 (عکس از: Giovanni Rufino/NBC NewsWire)
 
 
کمدین و بازیگر Robin Williams بر روی صحنه در "Idol Gives Back" برنامه‌ی ویژه‌ی "American Idol" در لوس انجلس، 6 آپریل 2008. (Ap Photo/Mark J. Terrill)
 
 Susan Scheider و Robin Williams در برنامه‌ی Walt Disney Pictures "Old Dogs" در سالن تئاتر El Capitan در 9 نوامبر سال 2009 در هالیوود کالیفرنیا. (عکس از Merritt/Getty Images)
 

 فیلم نامه نویس Rajiv Joseph، بازیگر Robin Williams و کارگردان Moises Kaufman در روز اول پخش "Bengal Tiger At The Baghdad Zoo" در سالن تئاتر Richard Rodgers در 31 مارچ سال 2011 در شهر نیویورک. (عکس از Brian Ach/WireImage)
 
 
 بازیگر Robin Williams و همسرش Susan Schneider در حال خارج شدن از فروشگاه دوچرخه Alex Singer در 26 اکتبر سال 2011 در پاریس، فرانسه. (عکس از Marc Piasecki/FilmMagic)
 

Robin Williams در جشن پیش معرفی "Happy Feet Two" در Grand Connught Rooms در 20 نوامبر 2011 در لندن، انگلیس (عکس از Jon Furniss/WireImage)
 

بازیگر و خواننده Alecia Beth ملقب به Pink به همراه بازیگر Robin Williams در جشن "Happy Feet Two" در لس آنجلس در سالن تئاتر Grauman’s Chinese در 13 نوامبر سال 2011 در هالیوود کالیفرنیا. (عکس از Lester Cohen/WireImage)
 
 
 این فیلمی منتشر شده توسط The Weinstein Company است که در آن Robin Williams نقش Dwight Eisenhower را ایفا می کند و در کنار او Forest Whitaker را مشاهده می‌کنید که نقش Cecil Gaines را در صحنه‌ای از فیلم "Lee Daniels The Butler" را ایفا می‌کند. فیلم‌های "12 Years a Salve"، "The Butler" و "Fruitvale Station" در سال 2013 از دسته فیلم‌های ساخته شده توسط فیلمسازان سیاه پوست بوده است. (Ap Photo/The Weinstein Company, Anne Marie Fox)
 

 "Love Sucks": داستان از این قرار است که Simon قصد دارد بعد از قطع رابطه‌ی Gordon و شریکش در The Crazy Ones رابطه‌ی جدیدی را شروع کند. این برنامه در شبکه‌ی تلویزیونی CBS پخش شده است. در عکس شما Pam Dawber در نقش Lily و Robin Williams را نقش Simon Roberts مشاهده می‌کنید. (عکس از Cliff Lipson/CBS توسط Getty Images)
 


تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ

مطالب پیشنهادی:
فیلم ضدایرانی با بازی گلشیفته فراهانی و شهره آغداشلو در ایران توزیع می شود؟!
یک بازیگر خوش شانس مقابل گلزار و آیشواریا!
یک اتفاق ناراحت کننده برای بازیگر زن 39 ساله هالیوودی + عکس
رضا داودنژاد در بیمارستان بستری است
افشاگری درباره سرنوشت «پایتخت 4» به سبک تنابنده