یوسف تیموری یكی از نقش های منفی سریال «آمین» را با چهره ای متفاوت بازی می‌كند و...
مجموعه تلویزیونی «آمین» به كارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌كنندگی جواد نوروز بیگی كه از اوایل خرداد امسال در شهرك راه آهن كلید خورد بزودی به نیمه راه تصویربرداری می رسد. گروه تولید كه این روزها همچنان در لوكیشن مركز پلیس فاتب در خیابان معلم مشغول تصویربرداری هستند، پیش از این در لوكیشن هایی از جمله برجی در تهران، مركز فرماندهی پلیس تهران بزرگ،‌ خانه ای در شهرك چشمه، ویلایی در كرج، امامزاده پنج تن (ع) به ضبط تصاویر پرداخته اند. تدوین همزمان سریال را نیز موحد شادرو برعهده دارد.

یوسف تیموری كه اخیراً به گروه بازیگران پیوسته و تست گریم هم شده، قرار است نقش یك تروریست را در این مجموعه بازی كند. بازی او احتمالاً در لوكیشن جدیدی از اول هفته آینده آغاز می‌شود. این محل قهوه خانه ای در قصه است كه توسط خلافكاری به نام خسرو (با بازی خسرو امیر صادقی) اداره می‌شود. داریوش فرهنگ، كاظم بلوچی، بهناز جعفری، آشا محرابی، سودابه بیضایی، هادی ساعی، شاهرخ استخری، خاطره حاتمی و امین حیایی در این سریال بازی دارند



در خلاصه داستان این سریال به نویسندگی زامیاد سعدوندیان آمده: سرهنگ شیرازی، فرمانده تیم ویژه (آمین) مسئوول رسیدگی به پروژه مجرم و خلافكار فراری، همایون تمدن هستند كه سال گذشته طی عملیات گروگان گیری، برادر سرهنگ را به شهادت رسانده است. پلیس با كشف كانتینری حامل مواد مخدر به ردی از همایون می رسد. همزمان فرزند همایون (فرزاد) برای شركت در مراسم سالگرد درگذشت همسرش مریم نوین وارد ایران شده است. به همین دلیل مأموران علاوه بر بررسی سرنخ های به دست آمده از كانتینر، فرزاد را نیز برای رسیدن به همایون زیر نظر می گیرند، اما... .

نگارش فیلمنامه این سریال به پایان رسیده اما طبق پیش بینی ها تصویربرداری آن تا نیمه پاییز ادامه خواهد داشت. این سریال با مشاركت مؤسسه ناجی هنر و سیما فیلم برای پخش در هفته نیروی انتظامی در اواخر مهرماه از یكی از شبكه های سیما آماده می‌شود. ساخت موسیقی و ترانه تیتراژ سریال نیز هنوز آغاز نشده است. قرار است بخش هایی از این مجموعه كه سومین سریال منوچهر هادی پس از «خداحافظ بچه» و «خوب، بد، زشت» محسوب می‌شود، در شمال كشور تصویربرداری شود.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:banifilm.ir


مطالب پیشنهادی:
ابوالفضل پورعرب, هنگامه قاضیانی و میلاد کی مرام در مراسم تجلیل جمشید هاشم پور توسط عوامل "هاری" + تصاویر
طناز طباطبایی, صابر ابر, گوهرخیراندیش و بیژن امکانیان در " رخ دیوانه" + تصاویر
" آتقی" سریال "آینه عبرت" در زندگی واقعی درگیر عبرت زندان است!!
بهنام تشکر بخاطر " آبله" کچل شد! + عکس
"شهر موشها" دیگر شهرها را نابود نکند؟!!