تنها آرزوم اینه که زندگی پر محتوایی داشته باشم و هر چه را که دوست دارم تجربه کنم...
بهنوش بختیاری بازیگر زن تلویزیون ایران، در صفحه شخصی اش درد و دل بامزه ای با طرفدارانش داشت و خبر از شروع دوباره اش برای ادامه تحصیل داد.
 
او نوشته: «6 سال طول کشید تا درسم تمام شد. همزمان با درس، کار می کردم. دلیلش علاقه ام به استقلال و راستش رو بگم بی پولی بود. منشی آموزشگاه کنکور بودم. خرید و فروش قطعات کامپیوتر... فروش عمده لنز... سخت گذشت، اما پول دانشگاه و هزینه ها باید درمیومد. شوخی هم نداشت. بی پولی خیلی بده..»
 
بهنوش بختیاری ادامه داده است: «تا اینکه به هر زحمتی بود سال هفتادوهفت از دانشگاه آزاد در رشته مترجمی زبان فرانسه فارغ التحصیل شدم اما حسرت ادامه تحصیل به دلم ماند. آخه عاشق درسم من... تحصیل به انسان عمق و جهان بینی می ده. سواد آدم رو میسازه، انسان تر می شی وقتی با فرهنگ انس می گیری؛ لازمه زندگی در جهان امروزه... اصلا دنیای دیگریست؛ غرق شدن در کتاب ها، بوی کتاب، پشت نیمکت نشستن و در نهایت فروتنی آموختن... چقدر برام جذاب بود و هست، اما بهنوش بیکار نشست و به لطف اون بالایی با معرفته خدا باحاله و محمدرضا همسرم بعد از شانزده سال دارم برای امتحان فوق لیسانس آماده می شم. به خودم قول دادم تخت گاز تا دکترا برم. حیفه اگه قدر استعدادمون رو ندونیم.
 
او با اشاره به اهمیت درس معتقد است: «درس مثل نماز سپاسگزاری از خداست. خوشحالم که بخت یار است. نمی دونید چطوری دلم برای درس و دانشگاه می طپه... یاد همه بی پولی ها به خیر که باعث شد همیشه به حرکت و پویایی فکر کنم و تنها آرزوم اینه که زندگی پر محتوایی داشته باشم و هر چه را که دوست دارم تجربه کنم. بدون توجه به حرفایی مثل از ما دیگه گذشته و ما که پارتی و پول نداریم و... . روی صحبتم با دوستان همواره همراهم است. بخوانیم که بدانیم کجاییم و ما چگونه به اینجا رسیدیم و برای آیندگان چه کنیم که ما رنج های کمتری از ما بکشند. زودتر راهشون رو پیدا کنن و شاداب تر و منطقی تر از ما باشند.»
 
 
گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: sima.jamejamonline.ir
  
مطالب پیشنهادی:
شبِ هرگز
یکی از تفریحات کمند امیرسلیمانی
قرمز همیشه انار نیست
مژده به دوستداران سریال انقلاب زیبا
شعری که رهبری در جمع هنرمندان خواندند + تصویر