اگر روزی از بازیگری کناره گیری کنم همیشه به یاد مردم عزیز هستم.
 نسرین مقانلو بازیگر سینما و تلویزیون درباره شایعه خداحافظی اش از بازیگری گفت: فعلا قصد خداحافظی ندارم.

وی ادامه داد: من چند وقت پیش به پاس قدردانی از مردم و مخاطبان عزیز که همیشه مدیون لطف های آنها بوده ام، مطلبی را در یکی از شبکه های اجتماعی منتشر کردم و منظورم این بود که من اگر روزی هم از بازیگری کناره گیری کنم همیشه به یاد مردم عزیز هستم که هیچ وقت ما را فراموش نمی‌کنند.

وی در ادامه با تکذیب خبر خداحافظی خود از بازیگری افزود: هر چند که بالاخره با گذر عمر ما هم یک روز باید از عرصه بازیگری کنار برویم، اما فعلا خیال ندارم اینکار را بکنم و از طرفی هم چند روزی است که به ایران آمده‌ام و باید بگویم که من عاشق سرزمینم هستم و دوست ندارم جای دیگری باشم ، چون در همین خاک متولد شدم ، بزرگ شدم و تا آخر عمر هم در کشورم خواهم بود.

این بازیگر با اشاره به واکنش های مردم در پی ایجاد این سوءتفاهم تاکید کرد: پس از این اتفاق مردم واکنش‌های عجیبی نشان دادند که بیانگر لطف همیشگی آنهاست، اما باز هم می گویم که قصد خداحافظی ندارم. این روزها یکی از داوران مسابقه «ستاره ۲۰» هستم که در هفته های آتی پخش آن آغاز می‌شود. درباره پیشنهاد بازیگری هم چون به تازگی به کشور برگشته‌ام، هنوز بسیاری از دوستان از بازگشت من اطلاع ندارند و باید منتظر بمانم.

نسیرین مقانلو بازی در فیلم‌های سینمایی «امید»، «مهمان مامان»، «نفوذی»، «گناهکاران» و … را در کارنامه دارد.
 
 
گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: setarehnews.ir

مطالب پیشنهادی:
به بهانه زادروز شاعری با شعرهای مخملین
نقد شعر نخستین شاعر فمنیست ایران چاپ شد
حس عجیب و غریب همبازی شدن با مادرم در سریال کیمیا+تصویر
نویسنده ها در مردن هم شانس ندارند!
شوخی رهبر انقلاب با امیرمحمد