تازه ترین سخنان و تصاویر بازیگر محبوب هالیوود
تمام یک سال اول زندگی مشترکم، فوق العاده بوده است، اما حالا می خواهم وقت بیشتری برای آن بگذارم.
چشمان درشت و لبخند بزرگش را حتما در فیلم های بسیاری دیده اید و در فیلم های بسیاری از حضور شیرین و پرانرژی اش، لذت برده اید. آن هاتاوی، این هنرپیشه ۳۱ ساله اما روز به روز پیشرفت می کند و افق های تازه ای را در زندگی حرفه ای و شخصی اش، دنبال می کند.



 آن هاتاوی که برای بازی بی نقصش در فیلم بی نوایان، جایزه اسکار را هم به خانه برده، چندیست در فیلم های مهم تر و پر هزینه تر، حضور می یابد. یکی از مهم ترین فیلم هایش که بسیاری از سینما دوستان منتظر اکران آن هستند، فیلم جدید کریستوفر نولان، بین ستاره ای است که قرار است در ماه نوامبر اکران شود. به همین مناسبت بسیاری از نشریات معتبر دنیای سرگرمی و مد، پذیرای این بازیگر جوان و پرتوان بوده اند و درباره مسایل مختلف با او صحبت کرده اند.

در اینجا گزیده ای از صحبت های این ستاره جذاب را که اخیرا در رسانه های دنیا منتشر شده برای شما به نمایش گذاشته می شود و شماری از عکس های اختصاصی آن هاتاوی را که برای مجله بازار گرفته است، منتشر میشود.

آن هاتاوی درباره نقشش در فیلم جدید کریستوفر نولان گفته است: او زنی بسیار جدی، تا حدودی خشن است و هیچ شباهتی به آن هاتاوی ندارد. وقتی اولین صحنه ی بازیم را نگاه کردم، به خودم گفتم یا خدا، چه زن غیرقابل تحملی بوده ام!

او ضمن تمجید از همکارش، متیو مک کانهی گفت: متیو مثل یک شاعر می ماند. یادم می آید یک روز وقت فیلمبرداری، همه چیز خراب شد، متیو بهم گفت: ببین، می توانیم از این ماسله ناراحت بشویم، یا اینکه مثل یک ماجرای جالب بهش نگاه کنیم. داستانی که تا آخر عمر برایمان باقی می ماند.

آن هاتاوی، در گفتگویی دیگر هم به تازگی اعلام کرده است که در این یک سال، فرصت زیادی نکرده به ازدواجش برسد و تمام یک سال اول زندگی مشترکش، فوق العاده بوده است، اما حالا می خواهد وقت بیشتری برای زندگی اش بگذارد.

نکته کلیدی این مصاحبه نگرش جالب هاتاوی به دوستداران و منتقدانش است. به نظر می رسد بردن جایزه اسکار و کار کردن با کارگردانان و بازیگران مشهور اثر عمیقی در اعتماد به نفس او گذاشته، زیرا آن با آن لبخند بزرگش به وضوح اعلام می کند، دیگر به نظر دیگران اهمیت چندانی نمی دهد: برای چه خودم را اذیت کنم؟ من دیگر خودم را با نگرانی و اضظراب آزار نمی دهم. با تمام احترام، به تایید کسی احتیاج ندارم.



گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:salamcinama.ir

مطالب پیشنهادی:  
ده نمکی از "بعضیا" انتقاد کرد
زن پوشی "مهران غفوریان"+تصویر
فروش شهرموشها 2 از نه میلیارد گذشت
"پارسا پیروزفر" در شکاف+تصویر
پس از کش و قوس های فراوان، "کیتارو" سرانجام به تهران رسید+تصاویر