درباره "فوزیه" سند تصویری چندانی وجود ندارد.
حدیث فولادوند بازیگر سینما و تلویزیون درباره فعالیت های جدیدش در عرصه بازیگری گفت: در سریال" معمای شاه " به کارگردانی محمد رضا ورزی در نقش "فوزیه" همسر اول محمدرضا پهلوی بازی می کنم.
این بازیگر درباره ویژگی بازی در نقش های تاریخی تاکید کرد: به حضور و بازی در نقش های تاریخی علاقه دارم و می توان با حضور در این نوع آثار واکاوی و کنکاشی در تاریخ داشت.

درباره "فوزیه" سند تصویری چندانی وجود ندارد
وی درباره چالشها یا مصائب ایفای این شخصیت ادامه داد: برای ایفای نقش "فوزیه" ملکه عرب زبان دربار پهلوی دوم چون به جز چند دقیقه فیلم، سند تصویری دیگری وجود نداشت برای رسیدن به نقش و ایفای کاراکتر به گونه ای واقعی، نیاز به مطالعات فراوان داشتم.



فولادوند ادامه داد: سعی کردم در میان منابع تاریخی درباره این شخصیت تحقیق کنم و در کنار خواندن کتاب های تاریخی به فیلم نامه سریال هم رجوع کردم و در نهایت کوشیدم با ترکیبی از هر دو نقش را بیافرینم.

فولادوند پیرامون جایگاه این شخصیت در سریال اظهار داشت: این زن که ازدواج کوتاه مدتی با محمدرضا پهلوی داشت مثل اغلب آدمها شخصیت خاکستری دارد؛ آدمهایی میانه که برخی اوقات تردیدهایشان مسیرشان را رقم می زند.

فولادوند درباره نوع نگاه ورزی به تاریخ معاصر ایران و بررسی عصر پهلوی در سریال "معمای شاه" افزود: نگاه ورزی منطبق بر حقایق تاریخی بود و نکته ای فرای واقعیت در این کار وجود ندارد. این کارگردان تجربیات خوبی در ژانر تاریخی دارد و همین تجربیات به او کمک کرده که در "معمای شاه" هم بتواند اثری بیافریند که استانداردهای آثار تاریخی را ارتقا دهد.

آشپزی در "جاده چالوس"!

این بازیگر در مورد سایر کارها آماده نمایشش گفت: فیلم "تتل و راز صندوقچه "به کارگردانی وحید گلستان در ژانر کودک و نوجوان و سریال "جاده چالوس"به کارگردانی احمد معظمی را آماده نمایش دارم.

فولادوند درباره نقشش در سریال "جاده چالوس" افزود: در این سریال نقش یک زن آشپز را بازی می‌کنم. فکر میکنم ویژگی‌های مثبت سریال آن قدر باشد که مورد توجه مخاطبان قرار گیرد


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:sima.jamejamonline.ir

مطالب پیشنهادی:  
آنجلینا جولی در ملاقات با ملکه نشان افتخاری دریافت کرد+تصویر
الهام حمیدی:عروسی هستم که یک روز با مادرشوهرش خوب است و یک روز بد!
زن پوشی "مهران غفوریان"+تصویر
شعرهایی خواندنی از "شاعر عشق و لبخند و آزادگی
آیه الله جوادی آملی: فضیلت زن در این نیست که پایش را دراز کند و مدال بیاورد!