بولوار Boulevard, آخرین فیلم رابین ویلیامز اکران عمومی نخواهد شد!!
بولوار, غم‌انگیزترین اثر رابین ویلیامز پیش از پایان دادن به زندگی خود در سن 63 سالگی به‌داستان زندگی مرد خانواده‌داری می‌پردازد که در تمام عمر واقعیت تلخی را از همه پنهان می‌کند.
فیلم «بولوار» (Boulevard) با بازی رابین ویلیامز که بهار امسال معدودی از تماشاگران جشنواره ترایبکا موفق به دیدنش شده بودند، اکران عمومی نخواهد گرفت. روزنامه انگلیسی میرور روز دوشنبه گزارش داد که فیلم «بولوار» که داستانی غم‌انگیز دارد به‌علت آنکه هیچ‌کدام از شرکت‌های پخش حاضر به سرمایه‌گذاری برای پشتیبانی از نمایش آن نشده‌اند، هرگز به اکران عمومی نخواهد رسید.

«بولوار» به‌عنوان یکی از غم‌انگیزترین آثاری که کمدین محبوب آمریکایی پیش از پایان دادن به زندگی خود در سن 63 سالگی در آن حضور پیدا کرده است، به‌داستان زندگی مرد خانواده‌داری می‌پردازد که در تمام عمر واقعیت تلخی را از تمام افرادی که او را می‌شناخته‌اند، پنهان می‌کند.

این فیلم را داگلاس سوسب کارگردانی کرده است و  علاوه بر رابین ویلیامز، باب اودنکرک و کیتی بیکر در آن بازی کرده‌اند. میرور به‌نقل از یکی از عوامل فیلم نوشته: «واقعاً  غم‌‌انگیز است ولی به‌‌نظر می‌رسد که غیر ممکن است فیلم «بولوار» فرصت دیده شدن پیدا کند.»

وی گفته است که بازیگران و سایر عوامل فیلم به‌شدت تلاش کرده‌اند تا فیلم فرصت نمایش پیدا کند، اما به دلایل بسیار، نمایش آن غیرمحتمل به‌نظر می‌رسد.

جسد رابین ویلیامز در تاریخ 20 مرداد امسال در خانه‌اش پیدا شد. پلیس اعلام کرد که وی با پیچیدن کمربند به دو گردنش خودکشی کرده است. رابین ویلیامز از افسردگی شدید رنج می‌برد و مدتی پیش از مرگ پی برده بود که به بیماری پارکینسون مبتلا شده است. از این بازیگر که با «صبح به‌خیر ویتنام» به شهرت رسید و در فیلم‌هایی مانند «انجمن شاعران مرده»، «بی‌خوابی» و «چه رؤیاهایی می‌آیند» بازیکرد و برای نقش مکمل «ویل هانتینگ خوب» در سال 1998 جایزه اسکار گرفت، دو فیلم کمدی «شبی در موزه: راز مقبره» و «کریسمس شاد لعنتی» آماده نمایش هستند.



گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:ana.ir



مطالب پیشنهادی:
مهناز افشار و محمدرضا گلزار با کارگردانی بیژن بیرنگ جلوی دوربین "عشق تعطیل نیست" رفتند + تصاویر
ورود ایران به فهرست بین المللی 1001 کتابخانه ای که قبل از مرگ باید دید + تصاویر
محمدرضا شریفی نیا مجری برنامه قرآنی "نشانه ها" شد!!
ظاهر و زیبایی زن فساد آور است؟
گریم بهنام تشکر و شبنم مقدمی در نقش پدر و دختر در سریال "ابله" + تصویر