گوهر خیراندیش از کمک مالی بابک زنجانی به نقش نگار علی عطشانی می گوید
علی عطشانی مدتی قبل از اینکه فیلمبرداری تمام شود، کمک مالی‌ای را از آقای‌زنجانی برای اتمام این پروژه گرفته بودند که ما در جریان نبودیم و...
سال گذشته گوهر خیراندیش در فیلم سینمایی "نقش نگار" به کارگردانی علی عطشانی حضور یافت.
ظاهرا علی عطشانی مدتی قبل از اینکه فیلمبرداری تمام شود، کمک مالی‌ای را از آقای‌زنجانی برای اتمام این پروژه گرفته بودند و مراسم بزرگداشتی هم برای  ناصر ملک مطیعی  در رستوران سورینت از مجموعه‌های تحت مالکیت بابک زنجانی است برگزار کرده بودند.

گوهر خیراندیش از نارضایتی های خود از اتفاقات افتاده می گوید:
 زمانی که آمریکا بودم، عکس صفحات روزنامه‌های ایران را با تیتر سرمایه‌گذاری بابک زنجانی در یک میهمانی که بعد از پایان فیلمبرداری رسانه‌ای شده بود دیدیم و کاملا غافلگیر شدم. ظاهرا علی عطشانی مدتی قبل از اینکه فیلمبرداری تمام شود، کمک مالی‌ای را از آقای‌زنجانی برای اتمام این پروژه گرفته بودند که ما در جریان نبودیم.

تعجب من از این بابت بود که اتفاقا چندروز قبل از پایان فیلمبرداری آقای ‌عطشانی، در لوکیشن جنگل چیتگر، مشکل مالی‌شان را دوباره با من و آتیلا پسیانی مطرح کردند و از ما خواستند بازهم از مبلغی که در ابتدا برای کمک به او از دستمزدمان تخفیف داده بودیم، کوتاه بیاییم و ماهم پذیرفتیم.
گوهر خیراندیش افزود: متاسفانه گروه تولید به تعهدات مالی‌شان عمل نکردند. اما این فیلم سرمایه‌گذاری‌ای داشت که این شبهه را برای بسیاری ایجاد کرد که عوامل فیلم حتما دستمزدهای آنچنانی گرفته‌اند. اینگونه نبوده و ما از وجود این سرمایه‌گذار باخبر نبودیم. من هرگز از شرایط به وجودآمده راضی نیستم.
 

گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:khabaronline.ir



مطالب پیشنهادی:
رضا عطاران, مهناز افشار و ویشکا آسایش در "نهنگ عنبر" + تصاویر
با 20 فیلم ترسناک برتر هزاره جدید آشنا شوید
سیما بینا : هیچ وقت از ایران مهاجرت نکردم
رامبد جوان با صداپیشگان «کلاه قرمزی» و «شهر موش‌ها» همبازی می‌شود
آتش‌بس 3 با دختران مجرد 40 ساله در راه است!