الهام چرخنده در بیمارستان بستری شد
به نظر می رسد فشارهای عصبی باعث بروز این عارضه و بستری شدن الهام چرخنده شه است.

چهارشنبه21 آبان ماه/من هیچ چیزی ندارم که بگویم ننگ زندگی ام است

الهام چرخنده درباره جدیدترین وضعیت سلامتی اش گفت: مشکل خاصی نیست و کمی ناراحتی قلبی من را روانه بیمارستان کرده است. الان هم به لطف خدا خوب هستم.

الهام چرخنده که چند روزی است در بیمارستان بستری است در این گزارش گفت: امروز مردم من را به واسطه کار بازیگری ام نمی شناسند. یک آدم مشهور مثل هنرمند و فوتبالیست و سیاست مدارفقط به اندازه دو دقیقه جذاب است. ما بقی بازتاب آن چیزی است که در فکرش می چرخد. به قول شهید چمران یک شمع نمی تواند تمام دنیا را روشن کند اما می تواند تفاوت روشنایی و تاریکی را نشان دهد.
وی خطاب به منتقدانش یادآور شد: من هیچ چیزی ندارم که بگویم ننگ زندگی ام است؛ فقط می توانم به بخش هایی از زندگی ام افتخار نکنم. اما چون همیشه قلبم تقوا داشت امروز ظاهرم را شبیه قلبم کرده ام. رکن اول تقوا حجاب است و من از این مساله یک مدت کوتاهی غافل شدم. اما خوشحالم که دوباره سمت حجاب عزیز مادرم و خانواده ام برگشتم.

این بازیگر درباره گرایش های جدیدی که پیدا کرده توضیح داد: من از خانواده سینما به یک خانواده بزرگتر رسیدم. آن هم دل مردم مذهبی و ولایی و عاشق و دیندار است. حرفه من سینمای دینی و انقلابی است. این حوزه نه تنها حرفه من بلکه عشق و هدف من است. ای کاش می شد بچه ها را نسبت به تفکر کثیف غرب بیشتر آگاه کنیم. دیگر جنگ آنها توپ و تفنگ نیست. آنها در جبهه جنگ نرم به باورهای ما می تازند.

وی خطاب به همکاران سینماگرش با لحنی کنایه آمیز گفت: من حالم خوب است و بیشتر از این خودتان را به زحمت نیندازید. بیشتر از این برای من سیل دعای مردم اهمیت دارد که دعایشان خالص است.
بازیگر سریال «آوای باران» در پایان تاکید کرد: الهام چرخنده و الهام چرخنده ها همچنان در هر شرایطی سرباز محکم جبهه جنگ نرم و جبهه مقاومت هستند. ما جانمان را در مسیر انقلاب و تبیین دین خواهیم داد.

گفتنی است چرخنده مشغول ساخت فیلمی مستند درباره شهداست و طرحی در حال اجرا دارد که دختران داوطلب برای داشتن حجاب برتر را یاری می کند. در این مستند فیلمی پخش شد که چرخنده را در دانشگاه ارومیه نشان می داد و دختری در حضور وی برای اولین بار چادر بر سر می کرد.


................................................................................................................................
سه شنبه20 آبان ماه/گزارش شبکه خبراز الهام چرخنده در بیمارستان

 این نخستین ویدیو از الهام چرحنده بر روی تحت بیمارستان است. وقتی گزارشگر شبکه خبر سراغ او می رود و الهام چرخنده در صحبت هایی از اینکه ظاهرش شبیه دلش شده می گوید.و سینمای انقلابی هدف اوست و ... به گزارش "کافه سینما" اما بخش جالب ویدیو جای دیگری است. وقتی الهام چرخنده می گوید: باید بچه ها را از تفکر غرب و تفکر کثیف غرب آگاه کنیم که چطور وارد می شود و جنگش توپ و تفنگ و تانک نیست یک جبهه مقاومت و جنگ نرم است که به باورهای بانوی ایرانی می تازد.


................................................................................................................................ دوشنبه 19 آبان ماه
الهام چرخنده که چند روزی است در بیمارستان بستری است عکسی در صفحه شخصی اش منتشر کرد بهمراه متنی که در انتهای آن نوشته شده پسر ارشد الهام بانو :

الهام چرخنده در حال نماز خواندن در بیمارستان

سلام: مثل همیشه راس اذان گوشیش با صدای ملکوتی استاد موذن زاده پخش شد ...تازه شیفتو از عزیز تحویل گرفته بودم ..اروم رو صندلی کنارش سرم رو پاش بود ..نوازشم کرد .عین بچگی هام .. مامان : به به دکتر شایان !!  دوست داشتم این خواب شیرین و اون اذان ادامه پیدا کنه که گوارای جوونم بود ..مامان : این دکتر ما میتونه مهر و تسبیح مامانشو بده ؟ نفسم . عزیزکم . مامان الهامم ...اره که میتونه ...نوکریتونو میکنم ..تو خوب باش ! مامان : خودت خوب باش و جد و آبادت !.. الهی فدای خوش اخلاقی هات ... قبولت باشه الهام بانو . من این شیفتمو اسمشو گذاشتم ..خود زندگی ..تولدی دوباره . مادر جانم ...اومد تو بخش ...فقط از دعای خیر خواهرای زهرایی و برادرای حیدریشون .... تاپ تاپ ..تاپ تاپ ..تاپ تاپ ..منظم و ورزشکاری ..! طپش قلبشونو میگم ..... مطمنا این اخرین پست من در دیوار زهراییه الهام بانوست . ....خیلی از همتون ممنونم ...خیلی خانواده دوست داشتنی هستید ..گل ..پاک ..مهربان و مومن ... ببخشید ..شیفتو تحویل میدم به صاحبش ..به زودی .. علی علی .. پسر ارشد الهام بانو ....
.............................................................................................................................
الهام چرخنده هنرمند کشورمان، جمعه شب و در اثر بروز عارضه قلبی در بخش سی سی یو(CCU)
یکی از بیمارستان ها بستری شده است. هنوز علت این عارضه قلبی مشخص نشده است اما به نظر می رسد فشارهای عصبی باعث بروز این عارضه باشد. اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود.

گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:تی وی پلاس/caffecinema.com/sima.jamejamonline.ir


مطالب پیشنهادی:
چهره های سینمایی-کاش بهــرام زودتر بچه دار ميشد!
آخرین وضعیت مرتضی پاشایی در بیمارستان
مهتاب کرامتی: سلامت و زیبایی ام را مدیون مادرم هستم
بهرام رادان در فیلمی ایرانی-امریکایی به نام "پولاریس" در کالیفرنیا جلوی دوربین رفت
نقد تند خبرگزاری فارس به گفته های تهمینه میلانی در "هفت" +جوابیه تهمینه میلانی درباره اظهارتش