واکنش فرزاد حسنی به حضور پرشور مردم در مراسم وداع با مرتضی پاشایی
فرزاد حسنی ضمن عرض تسلیت, حضور مردم را در مراسم تشییع مرتضی پاشایی ستود و...
«فرزاد حسنی» ضمن تسلیت و ادای احترام به خانواده مرحوم پاشایی و جامعه هنری کشور گفت: رسانه ملی یاد و خاطره مرتضی پاشایی را زنده نگه داشت.

وی تلاش شبکه های رادیویی و تلویزیونی رسانه ملی را در انعکاس اخبار مربوط به دوره بیماری ، هنگام درگذشت و مراسم تشییع پیکر مرحوم پاشایی را ستود و گفت: مردم با حضور پر شور و خاطره انگیز خود در مراسم وداع با پیکر مرحوم مرتضی پاشایی نشان دادند که هنرمندان در ایران اسلامی جایگاه ویژه‌ای دارند .

وی با یادآوری این مطلب که مرحوم مرتضی پاشایی با وجود بیماری سخت در ویژه برنامه های سال تحویل امسال حضور یافت و برای دیگر برنامه‌های مناسبی تلاش کرد افزود: مرتضی با تلاش‌هایش نشان داد که یک سرباز رسانه ملی است.

فرزاد حسنی ضمن قدردانی از شبکه های رادیویی و تلویزیونی گفت: رسانه ملی وظایف خود را نسبت به این هنرمند جوان کشورمان به نحوی ایفا کرد و پوشش بهنگام خبری از مراسم تشییع پیکر مرحوم مرتضی پاشایی در واقع یاد خاطره این هنرمند محجوب مردم را در اذهان جاودانه کرد.

وی به ویژه برنامه‌هایی که از شبکه های رادیویی و تلویزیونی رسانه ملی درباره مرحوم مرتضی پاشایی پخش شد اشاره کرد و گفت: با آثاری که مرحوم مرتضی پاشایی برای برنامه‌های مختلف صداوسیما اجرا کرد نشان داد که از جنس رسانه ملی است و بایستی تلویزیون هم این گونه از این هنرمند مردمی قدردانی می‌کرد.


گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع:farsnews.com