بسیاری از مسئولان ما فیلم نمی‌بینند و بعد هم درباره فیلم‌ها نظر می‌دهند!
محمدحسین فرح‌بخش گفت: رفتن به سراغ برخی موضوعات اجتماعی در سینمای ایران نفس‌گیر است و با اینکه هیچ کار خلاف شرع و قانون انجام نمی‌دهیم اما باز آنقدر مشکلات زیاد است که خستگی به تن آدم می‌ماند.
محمدحسین فرح بخش که فیلم «مستانه» را در حال اکران دارد با ابراز رضایت از استقبال تماشاگران از این فیلم اظهار کرد: با توجه به اینکه بدون تبلیغ اکران را شروع کردیم و همچنان تبلیغی نداریم استقبال تماشاگران خوب بوده و مردم بسیار راضی هستند.

وی فیلمش را اثری اجتماعی با موضوع روز عنوان کرد و گفت:حتی در فیلم بحث اسیدپاشی را داریم که موضوع روز است. ما به موضوعی پرداختیم که در سینمای ایران کمتر پرداخته می‌شود. فیلمسازان ما متأسفانه به دلیل فشارهایی که به ارشاد وارد می‌شود و ارشاد هم به فیلمسازان منتقل می‌کند در این موضوعات بسیار منفعلانه عمل می‌کنند و در واقع هر فیلمساز اجتماعی سراغ چنین موضوعات اجتماعی که می‌رود نفسش گرفته می‌شود.

فرح‌بخش که پیش از این فیلم پرحاشیه «زندگی خصوصی» را ساخته است با بیان اینکه مسئولان زیاد از وارد شدن به این حوزه خوشحال نمی‌شوند، اظهار کرد: برایم جالب بود مناظره رسول صدرعاملی با یکی از نمایندگان مجلس را در هفت می‌دیدم و ایشان با افتخار می‌گفتند اصلا فیلم نمی‌بینند.

وی افزود: بسیاری از مسئولان ما فیلم نمی‌بینند و بعد هم درباره فیلم‌ها نظر می‌دهند و می‌گویند سیاه‌نمایی می‌شود در حالی که اصلا چیزی به اسم سیاه‌نمایی نداریم و دوره این چیزها گذشته است.

این تهیه‌کننده باسابقه سینما تأکید کرد: قانونی وجود دارد و باید آن را ملاک قرار دهیم. باید به مردم اعتماد کنیم و مطمئن باشید که خود مردم کار بد را نمی‌بینند.

«مستانه» با بازی فرهاد اصلانی‌، سحردولت‌شاهی‌، باران کوثری‌، آتیلا پسیانی‌، محمد متوسلانی‌، آزیتا ترکاشوند و میلاد کی‌مرام درباره سوپر استاری به نام مستانه است که در اوج محبوبیت با حادثه‌ای مواجه می‌گردد که مسیر زندگی او را عوض می‌کند.


گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی:
آنجلینا جولی برای همیشه از بازیگری کناره گیری کرد!
مهناز افشار و سامان مقدم در اولین بازدید وزیر ارشاد
داعش هم نتوانست مانع "حکایت عاشقی" بهرام رادان و شیلان رحمانی بشود!
کودکان حاضر در برج میلاد شب دهم علیرضا قربانی را به هم زدند!
بازار بزرگ استانبول, محبوب‌ترین جاذبه‌ گردشگری جهان