یاد روزهای خیلی دور می‌افتم که آتاری کرایه می‌کردیم عزیز‌ترین سند خانواده دفترچه بسیج اقتصادی به همر
بازیگر سرشناس فیلم‌ها و سریال‌های طنز از پدرش که او را با دست‌وپای طناب‌پیچ‌شده به کمپ ترک اعتیاد برده و با تهیه عکس وی در کنار معتادان، او را تهدید به انتشار تصاویر کرده بود، شکایت کرد.
پدر یکی از بازیگران مشهور نقش‌های طنز، با طراحی سناریویی مرموز پسرش را با دست و پای بسته به مرکز ترک اعتیاد تحویل داد و با لنز دوربینش تصاویر او را در کنار معتادان ثبت کرد. چند روز قبل یکی از بازیگران مشهور با مراجعه به دادسرای ناحیه ٣٤ تهران ادعای عجیبی را مطرح کرد.

 این پسر جوان که معمولا در سریال‌های طنز ایفاگر نقش‌های کمدی است، به بازپرس پرونده گفت: «چند روز پیش با همسرم در خانه بودیم که پدرم به دیدارمان آمد.

بعد از کمی صحبت کردن، احساس کردم حرف‌های عجیبی می‌زند. در میانه بحث با یکدیگر بودیم که بدون مقدمه به من تهمت اعتیاد زد. اصرار داشت که این کار آخر و عاقبت ندارد و زندگی‌ام را از هم خواهد پاشید. از حرف‌هایش تعجب کرده بودم. نمی‌دانستم چرا این حرف‌ها را به من می‌زند.

تا این‌که ناگهان به سمتم حمله کرد، از جیبش طناب درآورد و دست و پایم را بست. شوکه شده بودم، اما نمی‌خواستم واکنش نشان بدهم تا آبروریزی نشود. سپس مرا سوار خودرو کرد و چند دقیقه بعد در کمال ناباوری در مقابل یک کمپ ترک اعتیاد ایستاد.

 این بازیگر طنز که بشدت از این ماجرا متأثر بود در ادامه شکایتش گفت: «وقتی به آن‌جا رسیدیم چند نفر من را به داخل ساختمان مرکز ترک اعتیاد بردند. هنوز باور نداشتم که چه حادثه‌ای برایم رخ داده، در سالن نشسته بودم، چند مرد معتاد دیگر هم در آن‌جا بودند. من را که دیدند، به سمتم آمدند. مشغول صحبت در رابطه با کار و نقش‌هایم بودیم که ناگهان متوجه شدم پدرم با دوربین مشغول عکس گرفتن از ما است. نمی‌دانستم چرا این کار را می‌کند. تا این‌که مرا به گوشه خلوتی برد و گفت: آخر و عاقبتت مثل اینها می‌شود، تا وقتی که ترک نکرده‌ای نباید به خانه برگردی.»

 چند روز بعد، این بازیگر مشهور به خانه برگشت. وقتی پدرش از این موضوع اطلاع پیدا کرد به او پیغام داد که اگر دوباره به کمپ بازنگردد عکس‌هایی را که از او با معتادان کمپ انداخته است، منتشر می‌کند. همین تهدید که آبروی او را به خطر انداخته بود کافی بود تا این بازیگر سرشناس برای شکایت از پدرش راهی دادسرا شود.

 این پسر خنده‌روی سینما و تلویزیون در رابطه با حادثه مرموزی که از طرف خانواده‌اش بر سرش آمد، گفت: «آن روز پدرم من را با زور به مرکز ترک اعتیاد برد، حتی وقتی به خانه برگشتم متوجه شدم بعضی از اسناد و مدارک و رسید‌های بانکی‌ام نیز گم شده است.

به همین خاطر امکان دارد که خانواده‌ام با نقشه‌ای از پیش تعیین‌شده این کار را با من کرده باشند. من هر گونه اعتیاد خودم را تکذیب می‌کنم.» این بازیگر نخواسته نامش فاش شود.
 
 
گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:shahrvand-newspaper.ir


مطالب پیشنهادی:
چرا هدیه تهرانی،سرنوشتش مثل آنجلینا جولی نشد؟
درگذشت پاشایی نشان داد دیگر مردم سیاهی‌لشکرسیاسی نیستند!
پست رضاصادقی درمورد رواج بی‌اخلاقی درفضای مجازی
رمزگشایی از "با تشکر از خانواده محترم رجبی"
شکایت رسمی بهاره رهنما و همسرش از فرد هتاک به خانواده شان