چرا فرزاد حسنی از تیزرهای آنچه مردان درباره زنان نمی دانند حذف شد؟!
به نظر می رسید در دوره مدیریت جدید صداوسیما، برخی اعمال نظر ها و حذف سلیقه ای افراد، به دست فراموشی سپرده شود، اما گویا همچنان در برخی موارد شاهد چنین رویکرد هایی هستیم
به نظر می رسید در دوره مدیریت جدید صداوسیما، برخی اعمال نظر ها و حذف سلیقه ای افراد، به دست فراموشی سپرده شود، اما گویا همچنان در برخی موارد شاهد چنین رویکرد هایی هستیم.نمونه اش هم حذف تصویر چهره فرزاد حسنی از تیزرهای فیلم «آنچه مردان درباره زنان نمی دانند» (قربان محمدپور) است که این روزها لابه‌ لای پیام‌های بازرگانی به نمایش در می‌آیند. حسنی گرچه در کنار همسر سابقش آزاده نامداری، به اجرای ویژه برنامه نوروز 93 شبکه دو پرداخت، اما ظاهراً پس از جدایی پر حرف و حدیث خود، همچون همسرش گرفتار غضب بی مورد مدیران سیما قرار گرفته است.

او اگر چه در رادیو برنامه «چهل سالگی» را اجرا می‌کند، اما از نوروز به این سو هنوز نتوانسته است جلوی دوربین تلویزیون رود قضیه وقتی ابعاد عجیب تری پیدا می‌کند که بدانیم او این روزها در سریال جدید مهدی کرم پور با نام «سالهای ابری» نیز بازی دارد و مشخص نیست با تصمیم به پخش آن، مدیران تلویزیون در سیاست خود نسبت به او تجدید نظر خواهند کرد یا نه؟!

چهره ای که جزو معدود مجریان طراز اول این رسانه شناخته می‌شود و تلاش مدیران قبلی برای جایگزین سازی دیگران به جای او نیز هیچگاه توفیقی در پی نداشته است.

این روند ممیزی در قبال پخش آنونس فیلم های سینمایی، گریبان تیزرهای «فیلم مستانه»(حسین فرحبخش) را هم گرفته است و گویا فعلاً مسؤولان تلویزیون به پخش آنونس‌های آن رضایت نداده‌اند. فیلمی با بازی باران کوثری، سحر دولتشاهی و فرهاد اصلانی که از چهارشنبه هفته گذشته روی آنتن رفته است. گرچه به نظر می رسد بازی چهره ای چون باران کوثری در این فیلم، دلیل اصلی عدم تمایل تلویزیون به پخش آنونس های آن باشد. بازیگری که بعد از حوادث سال 88، در لیست ممنوع التصویرهای تلویزیون قرار گرفت. البته گفته می‌شود سوژه ملتهب فیلم نیز در مخالفت تلویزیون با پخش آنونس های آن مؤثر بوده است.
 

 

 
گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:khorasannews.com


مطالب پیشنهادی:
چرا هدیه تهرانی،سرنوشتش مثل آنجلینا جولی نشد؟
درگذشت پاشایی نشان داد دیگر مردم سیاهی‌لشکرسیاسی نیستند!
پست رضاصادقی درمورد رواج بی‌اخلاقی درفضای مجازی
رمزگشایی از "با تشکر از خانواده محترم رجبی"
شکایت رسمی بهاره رهنما و همسرش از فرد هتاک به خانواده شان