احمد علامه‌دهر را نمی توانند از بیمارستان مشهد به تهران منتقل کنند!
احمد علامه‌دهر- بازیگر نقش خادم امام رضا(ع) در سریال «پرده نشین» - هفته گذشته در حین بازی در این مجموعه در شهر مشهد دچار عارضه مغزی شد.
 تهیه‌کننده سریال «پرده‌نشین» با بیان اینکه شرایط احمد علامه‌دهر هنوز برای انتقال به تهران به ثبات کامل نرسیده است، از آخرین وضعیت عمومی این بازیگر گفت و در عین حال اظهار امیدواری کرد که هرچه زودتر حال این بازیگر پیشکسوت خوب شود.

محمود رضوی اعلام کرد: سطح هوشیاری آقای علامه‌دهر خوشبختانه بد نیست، اما ایشان هنوز به طور کامل به هوش نیامده‌اند و همچنان تحت کنترل و درمان پزشکان در بیمارستان مشهد به سر می‌برند.

وی همچنین گفت: به دلیل اینکه سطح هوشیاری این بازیگر به حد مطلوبی نرسیده است، فعلا امکان جابه‌جایی از بیمارستان مشهد به تهران وجود ندارد و باید صبر کنیم تا ان‌شاءالله سطح هوشیاری‌اش بالاتر برود.

 احمد علامه‌دهر- بازیگر نقش خادم امام رضا(ع) در سریال «پرده نشین» - هفته گذشته در حین بازی در این مجموعه در شهر مشهد دچار عارضه مغزی شد و بعد از یک عمل جراحی پنج ساعته به آی‌سی‌یو بیمارستان منتقل شد و همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید کامیاب مشهد تحت کنترل است.

بازی علامه‌دهر هنوز در «پرده‌نشین» آغاز نشده است.



گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی:
آنجلینا جولی در مراسم اکران "شکست ناپذیر" جدیدترین اثر او و نگرانی های بازیگرش!!
آخوند چینی!!
هیتلر خودکشی نکرده است بلکه با معشوغه اش فرار کرده!!
بیوگرافی "برن سات" بازیگر سریال "فاطماگل"
اعتراف هولناک هانیه توسلی!!