به‌تازگی صفحه‌ای در اینستاگرام راه انداخته‌ام و آن را پیگیری می‌کنم تا مردم بدانند که این صفحه واقعی خودم است
افسانه پاکرو درباره میزان حضورش در شبکه‌هایی مجازی و تبعات اعتیاد به اینترنت یادداشتی نوشته که متن کامل آن در ادامه می‌آید. افسانه پاکرو را بیش از هر چیز به عنوان یک بازیگر می‌شناسیم، اما او سال گذشته قالب کار خود را تغییر داد و به عنوان یک فیلمساز وارد عرصه مستندسازی شد.
 
در این یادداشت آمده است:
زیاد اهل گشت‌و‌گذار در اینترنت نبودم و همین مساله سبب شد تا سو‌ء‌استفاده‌هایی در فضای مجازی از اسمم بشود.

در آغاز خودم متوجه این سوء استفاده‌ها نبودم.اکنون چند صفحه در فیس‌بوک به نام من وجود دارد اما تنها یکی از آنها واقعی است. آن را هم فقط به این دلیل راه انداخته‌ام که به خاطر صفحه‌های جعلی‌ که به نام من باز شده‌بودند، دچار دردسرهایی شده‌بودم. البته به این صفحه خیلی هم سر نمی‌زنم.

به‌تازگی صفحه‌ای هم در اینستاگرام راه انداخته‌ام و آن را پیگیری می‌کنم تا مردم بدانند که این صفحه واقعی خودم است.تا همین چند وقت پیش،صفحه‌ای در اینستاگرام به جای من فعالیت می‌کرد که این اواخر سبب عصبانیتم شد. فردی که آن صفحه را به نام من باز کرده‌بود، اشتباهات زیادی مرتکب شد. او چند بار برایم پیغام گذاشت که به او در زمینه اداره آن صفحه کمک کنم اما به او گفتم که اگر به عنوان طرفدار صفحه را اداره می‌کند، مشکلی نیست اما اگر به نام من فعالیت کند می‌توانم از او شکایت کنم.

 البته بعد از تذکر من، او نام صفحه را عوض کرد و طرفداران افسانه پاکروگذاشت. بارها در روزنامه‌های مختلف اعلام کرده بودم که صفحه‌ای در اینستاگرام ندارم اما به هر حال مردم آن صفحه جعلی را می‌دیدند و جزو صفحات پربیننده بود.

چون کمتر در فضای مجازی فعالیت می‌کنم، دوستانم می‌گویند که از تکنولوژی دور هستم اما این‌گونه نیست. وقت خودم را صرف دنیای مجازی نمی‌کنم چون مشغله کاری زیادی دارم. با این حال، سعی می‌کنم وقتی را در طول روز به این کار اختصاص دهم و با گوشی‌ام آنلاین شوم.

حضورم در اینترنت جنبه تفریحی ندارد. وب‌گردی می‌کنم و نظر مردم را در مورد خودم می‌خوانم چون فقط آنها هستند که روی کارم تاثیر می‌گذارند. بنابراین گشتن در فضای مجازی به منظور مطلع شدن از اخبار روز خوب است.

 معتقدم پیشرفت تکنولوژی خوبی و بدی‌هایی دارد. بنابراین سعی می‌کنم کمتر آنلاین شوم. البته حضور در فضای مجازی به من کمک می‌کند تا بتوانم با طرفدارانم بیشتر در ارتباط باشم. قدرت تاثیری که در فضای مجازی می‌بینم در نشریات وجود ندارد.

امروزه متاسفانه همه سرشان در موبایل و لپ‌تاپ‌‌شان است، این اصلا چیز خوبی نیست. تلفن همراهم اینترنت دارد و آنلاین هستم، اما متاسفانه بدی‌هایی هم دارد. هر لحظه برایم یک پیغام می‌آید و وقتم را می‌گیرد. اینترنت متاسفانه بدی‌هایی هم دارد. وقتی گوشی دستت نباشد احساس می‌کنی که چیزی را گم کرده‌ای. این نکته را هم بگویم که استفاده از تلفن همراه بستگی به شخص دارد یکی از آن استفاده درست و دیگری استفاده نادرست می‌کند.


گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:hamshahrionline.ir


مطالب پیشنهادی:
جدیدترین تصاویر فیلم "اسب سفید پادشاه" با بازی الناز شاکردوست
ویشکا آسایش و هومن برق نورد در جلسه نقد و بررسی سریال پرده نشین
آرمین 2afm هم مجوزدار شد!!
از اول دی ماه دوباره می توانید "ردکارپت" رضا عطاران را ببینید
"شجاع" و دیگر انیمیشن هایی که "استیو جابز" به ما هدیه کرد!