مهران رجبی و خاطره اش از سریال (پرده نشین)
40درصد کارهای من با نقش آفرینی جدی بوده است
 مهران رجبی در خصوص سریال پرده نشین و استقبال از این سریال گفت:بخشی از موفقیت سریال پرده نشین به دلیل پرداختن به روحانیت است و مباحثی همچون وقف هم در آن مطرح شده است ضمن این که سکانس های عاطفی و احساسی هم در آن به چشم می خورد.

 

وی در ادامه تصریح کرد: این موضوع باعث میشود که طیف گسترده ای از مردم را در برگیرد. البته در این راستا از نقش آفرینی بازیگران خوبی مثل آقایان برق نورد، آئیش و پسیانی و خانم آسایش هم نباید گذشت چراکه با حضور بازیگران و عوامل خوب و موفق قطعا بخش بزرگی از کار خوب خواهد شد که البته جذابیت داستان هم شرط دیگر این موفقیت است. بقول معروف «اینکه میگویند آن خوشتر زحسن/ یار ما این دارد و آن نیز هم»

 
 بازیگر سریال پرده نشین با اشاره به خاطره ای از پشت صحنه پرده نشین اظهارداشت: باتوجه به اینکه سریال پرده نشین از آن دسته سریال های طنز نیست؛ کمتر خاطره ای سر صحنه وجود دارد که برای شما بیان کنم. اما با این حال می‌خواهم از آخرین خاطره برای شما بگویم که یک دوستی با من تماس گرفت تا سر صحنه فیلم برداری حضور پیداکند. ما آن موقع در رباط کریم بودیم و به دلیل اینکه اجازه این کار داده نشده بود من به ایشان گفتم که ما در نجف آباد اصفهان زیر درخت سنجد هستیم و او با خوشحالی و تعجب با اینکه اصالتا متعلق به اصفهان نبود با لهجه اصفهانی گفت که ما نیز در نجف آباد اصفهان هستیم و مشتاقانه طالب دیدار شما هستیم و مدام از بنده آدرس محل کار را می‌خواستند و من نیز هیچ راهی به نظرم نمی آمد تا به ایشان تفهیم کنم که ایشان نمی‌تواند سر صحنه حضور داشته باشد. بنابراین باتوجه به فشردگی کاری مجبور شدم تلفن خود را خاموش کنم.



 وی درمورد نقش آفرینی خود در سریال ها و فیلم های مختلف افزود: هرچند مردم بیشتر بنده را در نقش های طنز به خاطر دارند اما باید عرض کنم 40درصد کارهای من با نقش آفرینی جدی بوده است و فکر می‌کنم مردم عزیز نیز این تفاوت در نقش آفرینی را از بنده به خوبی پذیرفته اند.

رجبی در ارزیابی وضعیت سینمای کشور گفت : به نظرم مشکلات مالی این روزها گریبان گیر سینما و تهیه کنندگان ما است. طبیعتا بودجه کم در این عرصه بر کیفیت کار نیز تاثیراتی خواهد داشت؛ چرا که هزینه های ساخت بسیار بالاست. متاسفانه امروز برخی از سرمایه گذاران نیز به دلیل مشکلات از شروع ساخت تا پایان اکران فیلم جرات هزینه های این چنینی را ندارند و حاضرند آن را در بانک قراردهند تا اینکه روی یک پروژه سینمایی سرمایه گذاری کنند.

مهران رجبی در پایان با اشاره به عملکرد وزارت ارشاد و بنیاد سینمایی فارابی تصریح کرد: این دو نهاد با بودجه کمی که در این حوزه در اختیار دارند؛ علی رغم کمک هایی که دارند اما آن چنان نقش تاثیرگذاری ندارند و بنظر من می شود که بودجه بیشتری در قالب وام به تهیه کنندگان داده شود. باید بسیاری از سازمانها با انجام کارهای فرهنگی و خیرخواهانه مانند وقف و یا با داشتن حامی مالی دست سینمای ملی را بگیرند.


گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:shariyan.com

 
مطالب پیشنهادی:
جدیدترین تصاویر فیلم "اسب سفید پادشاه" با بازی الناز شاکردوست
ویشکا آسایش و هومن برق نورد در جلسه نقد و بررسی سریال پرده نشین
آرمین 2afm هم مجوزدار شد!!
از اول دی ماه دوباره می توانید "ردکارپت" رضا عطاران را ببینید
"شجاع" و دیگر انیمیشن هایی که "استیو جابز" به ما هدیه کرد!