پولاد کیمیایی هم کارگردان شد + خلاصه داستان اولین فیلمش
داستان درباره پسری است که مشکل خانوادگی دارد و در قبرستان اتومبیل با یکی از دوستانش تعمیرگاهی دارند و...
پولاد كیمیایی که آخرین حضورش در تلویزیون بازی در سریال«ماتادور» بود، در تدارك فیلمسازی است. او درباره فعالیت های اخیرش گفت:« پیش از این چند بار قرار بود که در تاتر هم تجربیاتی کسب کنم که به دلایلی نشد. اما به زودی تصمیم دارم در یک نمایش خیلی خاص بازی کنم و برای نخستین بار روی صحنه بروم که چون هنوز رسانه ای نشده است، درباره آن نمی توانم توضیحی بدهم. اما قرار است که خیلی زود نخستین فیلمم را به عنوان کارگردان مقابل دوربین ببرم».

بازیگر سریال«مرگ تدریجی یک رویا» در ادامه درباره نخستین تجربه کارگردانی اش گفت:«فیلمنامه ای با عنوان«معکوس» را نوشته ام که تازه وارد پیش تولید شده ایم و با برنامه ریزی های انجام شده اسفند ماه فیلمبرداری را آغاز خواهیم کرد.بازیگران هنوز انتخاب نشده اند. اما آقایان سرتیپی و تخت کشیان تهیه کنندگی کار را برعهده خواهند داشت. داستان درباره پسری است که مشکل خانوادگی دارد و در قبرستان اتومبیل با یکی از دوستانش تعمیرگاهی دارند. با ورود پدرش که سالها پیش آنها را ترک کرده و یک اتومبیل مسابقه قدیمی که دریافت می کند، وارد ماجراهایی می شود».

کیمیایی تا امروز در فیلم های بسیاری از جمله «ضیافت»، « به هدف شلیک کن»، «حکم»، «اعتراض»، «رئیس»، «شمعی در باد»، «سربازهای جمعه» حضور داشته است.
 پولاد کیمیایی که به واسطه پدرش وارد سینما شد و در 7 سالگی با بازی در فیلم«سرب» نخستین گامها را در این حرفه برداشت


گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: banifilm.ir

مطالب پیشنهادی:
مرگ‌هایی كه تكذیب شدند!!
از آقا زاده دارای رانت اطلاعاتی تا دختر از فرنگ برگشته
جدیدترین تصاویر فیلم "اسب سفید پادشاه" با بازی الناز شاکردوست
شعری که احمد شاملو در هجو شعر پست مدرن سروده است
دختر مطلقه 10 ساله جايزه اصلی جشنواره دوبی را دریافت کرد