اظهارات بغض آلود داریوش ارجمند در مراسم یادبود انوشیروان
داریوش ارجمند گفت: در سرزمین من فرهیختگان و هنرمندان روزی که می‌میرند، متولد و زمانی که نیستند تجلیل می‌شوند.
داریوش ارجمند در مراسم بزرگداشت انوشیروان ارجمند در مجتمع فرهنگی و هنری امام رضا(ع) عنوان کرد: روزی که برادر من از دنیا رفت، گویی باری دیگر به این دنیا بازگشته است، اما نباید فراموش کرد مرگ پایان کبوتر نیست، آموخته‌ایم پرواز را بخاطر بسپاریم چرا که پرنده مردنی است؛ اما برادر من تا ابد زنده است با یاد و خاطره‌های خوبی که از خود بر جای گذاشت.

برادر مرحوم انوشیروان ارجمند دوشنبه اول دی ماه ضمن تسلیت به حاضرین و تشکر از حضور آنان در مراسم هفتمین روز درگذشت برادرش گفت: برادر من پرواز بلند و زیبایی داشت؛ پروازی در سکوت، بدون منیت و بدون غرور که در این زمانه رسم است.

داریوش ارجمند با بغضی در گلو ادامه داد: بزرگترین صفت انوشیروان که به آن افتخار می‌کنم برادر بزرگتر بودن است؛ و در این حسرت هستم که چرا بیشتر دستش را نبوسیدم و بیشتر او را در آغوش نگرفتم.

این بازیگر سینما خاطرنشان کرد: فقر نداشتن ثروت نیست بلکه نداشتن روحیه شاد زیستن است؛ برادر من و همه هنرمندان کوشیده‌اند این نداشته‌ها را در جامعه جبران کنند زیرا که این هدیه خداوند است به یک هنرمند که برای شادی دیگران تلاش کند.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در ادامه این مراسم گفت: انوشیروان ارجمند نیم قرن در عرصه هنر کشور تلاش کرد و آثار فاخری از خود بر جای گذاشت.

علی اصغرکاراندیش تصریح کرد: مرحوم انوشیروان ارجمند هنرمند تئاتر و سینمای کشور با عشقی که به ایران و هنر ایرانی داشت، با حضور بیش از نیم قرن بر روی صحنه آثار فاخری را از خود بر جای گذاشت.

وی ادامه داد: درخشش هنرمندان تئاتر و سینما در عرصه هنر کشور به ویژه خانواده ارجمند یکی از افتخارات مشهدی‌ها است.
 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.comlculture
منبع:isna.ir

مطالب پیشنهادی:
کتایون ریاحی, فاطمه معتمد اریا و مهران مدیری در مراسم ختم انوشیروان ارجمند
مرضیه برومند: مرتضی احمدی مثل نان سنگک بود
سریال محبوب سحردولت شاهی و رامبد جوان و...
پاییزی که 12 هنرمند را با خود برد
اتفاق عجیب در تلویزیون !!!