«شهرزاد» نخستین سریال حسن فتحی در شبکه نمایش خانگی است که یکشنبه 23 آذر کلید خورد.
شهاب حسینی بازیگر سینمای ایران با تایید این خبر اعلام کرد که از 6 دی مقابل دوربین حسن فتحی می‌رود.

«شهرزاد» نخستین سریال حسن فتحی در شبکه نمایش خانگی است که یکشنبه 23 آذر کلید خورد.

شهاب حسینی در همکاری دوباره با فتحی پس از «مدار صفر درجه» این بار مقابل دوربین سریال جدید او «شهرزاد» رفت و به گفته این بازیگر بازی وی از امروز آغاز شده است.

مجموعه شبکه نمایش خانگی «شهرزاد» اولین تجربه فتحی در حوزه شبکه نمایش خانگی به شمار می‌رود. «شهرزاد» در ابتدا قرار بود آبان ماه جلوی دوربین برود اما بنا به دلایلی ساخت این پروژه به تعویق افتاد.

محمد امامی تهیه‌کننده این مجموعه به همراه هادی رضوی برای ساخت «شهرزاد» سرمایه گذاری کرده‌اند. این سریال در 26 قسمت برای پخش در شبکه نمایش خانگی ساخته می‌شود.

ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، مهدی سلطانی، پریناز ایزدیار و محمد پاک نیت از جمله بازیگران این مجموعه شبکه نمایش خانگی هستند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: در تندباد حادثه، عشق اولین قربانی است. داستان این مجموعه شبکه نمایش خانگی در سال 1332 رخ می دهد.

حسن فتحی پیش از این سریال‌هایی چون «زمانه»، «در مسیر زاینده رود»، «اشک‌ها و لبخندها»، «میوه ممنوعه»، «مدار صفر درجه»، «شب دهم»، «پهلوانان نمی‌میرند» و فیلم‌های سینمایی چون «یک روز دیگر»، «کیفر»، «پستچی سه بار در نمی‌زند» و «ازدواج به سبک ایرانی» را کارگردانی کرده است.



گرد آوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع : mehrnews.com

مطالب پیشنهادی :
بنیامین، علی لهراسبی و مریم حیدرزاده و ... در مراسم چهلم مرتضی پاشایی
کوچک سازی بنیاد سینمایی فارابی به نفع سینماست؟
جزئیات مراسم چهلم مرتضی پاشایی
محبوب ترین خواننده ها در اینستاگرام!
خاطره جالب اکبر عبدی در برنامه بعضی ها + فیلم