حرف های جدید امین حیایی در گفتگویی تازه را بخوانید.
امین حیایی بازیگر سینما و تلویزیون ایران، در گفتگویی حرف های جالبی به زبان آورد: امین حیایی درباره نقش فروشی در سینما می گوید: الان جوری شده که برخی از سرمایه داران هزینه میکنند که بیایند و در سینما فیلم بازی کنند و در امتداد این درخواست برخی هستند که نقشها را می فروشند.

برخی هستند که نقش میخرند تا کنار ما دیده شوند
وی ادامه می دهد: یک سری از دوستان برای ورود به سینما نقشها را میخرند و می آیند کنار ما قرار بگیرند تا معروف بشوند...هیچ کس در هیچ جای دنیا این طوری کار نمیکند و نقش فروشی رویه خوبی نیست.

حیایی در پاسخ به این پرسش که بعضا چرا در فیلمهای سطحی بازی میکند بیان می دارد: واقعا برخی مواقع است که ناخودآگاه در شرایطش قرار میگیریم یعنی اسیر رفاقت می شویم و رفاقت عاملی میشود برای تبدیل کار به افتضاح!

خیلی ساده ام و زود گول می خورم
این بازیگر می افزاید: چون خیلی ساده ام و برای همین زود گول میخورم. درنظر بگیرید که ابتدا از طرح فیلمنامه می گویند و بعد از ما ایده می گیرند که فیلمنامه را تکمیل کنند ولی بعد می بینیم فیلمنامه جور دیگری نوشته شده و ما هم اطلاعی نداریم و کاری هم نمیشود کرد و باید تا آخر ایستاد.

نه سوپرمارکت دارم/نه نمایشگاه ماشین
حیایی با اشاره به اینکه برخی کارها را برای گذران زندگی قبول می کند اظهار می دارد: ما بازیگران هم خانواده داریم و به تبع آن هزینه زندگی داریم و باید کار کنیم تا هزینه زندگی را بدست آوریم. من نه سوپرمارکت دارم، نه نمایشگاه اتومبیل دارم و نه بسازبفروشم و برای همین باید بازی کنم تا خرجم بدست آید.

در فیسبوک بی احترامیهایی دیدم که ترجیح دادم نباشم
این بازیگر درباره فشار مخاطبان که بعضا از سوی رسانه های مجازی بر هنرمندان وارد شده و انگار ممیزی تازه ای است برای آثار هنری می گوید: چند باری که وارد محیط مجازی شدم هم نکات خوب دیدم و هم نکات بد با این حال نه اینستاگرام دارم و نه فیسبوک چون فیسبوکم هم مدتها فعال نیست و کلا آدم فضای مجازی نیستم چون در همان برهه حضور در فیسبوک بی احترامیهایی دیدم که دوست ندارم ببینم. درباره همه آدمها این وضع وجود دارد.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع : ritmezendegi.com

مطالب پیشنهادی:
گلشیفته ششمین زن زیبای دنیا شد!!
عامل اسیدپاشی اینترنتی به بهاره رهنما آزاد شد!
با 22فیلم مهم جشنواره فیلم فجر آشنا شوید
باز هم شریفی نیا و امین حیایی همبازی شدند
فاطمه معتمد آریا,هانیه توسلی وسیامک انصاری 4شنبه با "ابله" می آیند!