یکتا ناصر دختر یانکی «نیل سایمون» شد
نمایشنامه «دختر یانکی» از آثار «نیل سایمون» نمایشنامه‌نویس معاصر آمریکایی، یک کمدی اجتماعی در هجوراست‌گرایان افراطی آمریکا در زمان جنگ ویتنام است که به کارگردانی بهرام تشکر و بازی یکتا ناصر در نقش...
با پیوستن یکتا ناصر و تکمیل شدن بازیگران، تمرینات این گروه درفرهنگسرای نیاوران ادامه پیدا کرده است. بهنام و بهرام تشکر دیگر بازیگران این نمایش هستند.

نمایشنامه «دختر یانکی» از آثار «نیل سایمون» نمایشنامه‌نویس معاصر آمریکایی، یک کمدی اجتماعی در هجوراست‌گرایان افراطی آمریکا در زمان جنگ ویتنام است که به کارگردانی بهرام تشکر از 12 دی ماه ساعت ٢٠ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به صحنه خواهد رفت.

پیش فروش بلیت‌های این نمایش به زودی در سایت تیوال شروع خواهد شد.

این کمدی پر تحرک، نمایشنامه‌ای در سه پرده و با سه شخصیت است که داستان آن در نیویورک و در سال‌های آغازین دهه ۷۰ میلادی می‌گذرد که جامعه روشنفکری آمریکا در تقابل با تهاجم آمریکا به ویتنام، لبه تیز انتقاد خود را متوجه دیگر ارکان اجتماعی معطوف ساخته بود.

آثار متعددی از نیل سایمون در ایران به روی صحنه رفته است که می‌توان به "پسران آفتاب" و "شایعات" که هر دو در سال 92 اجرا شده‌اند، اشاره کرد اما این اولین بار است که متن «دختر یانکی» توسط گروه تشکر اجرا خواهد شد.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: پژمان یاوری (دستیار کارگردان و برنامه ریز)/یاسمن مرادی (منشی صحنه)/آوا فیاض (مدیر تولید)/کیانوش اخباری ( مدیر اجرا)/ فواد خراباتی ( جانشین تولید)/ نیکزاد تولایی (عکاس).



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir



مطالب پیشنهادی:
مهناز افشار با چهره پرخون در پشت صحنه فیلم «متروپل» + تصاویر
حمله به فیس بوک مجری مذهبی تلویزیون به خاطر عکس‌های همسرش + تصاویر
پژمان جمشیدی در نقش همسر بهاره رهنما سر صحنه تئاتر + تصاویر
آقای قالیباف ما که خانوادگی نمی‌تونیم قایق سواری کنیم چی؟ + عکس
نورا هاشمی و لیلا بلوکات در افتتاحیه فیلم «جیب بر خیابان جنوبی» + تصاویر