تقدیم دو تئاتر به بازیگر و مجری ممنوع التصویر در تلویزیون
پس از اینکه حسین پاکدل به دلیل ممنوع‌التصویری در تلویزیون از اجرای برنامه اختتامیه سی‌ودومین جشنواره فیلم فجر کنار گذاشته شد، گروه تئاتر «مونگو» که این روزها دو نمایش را در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌کند..
اجرای دو نمایش «ملکه زیبای لی‌نین» و «در انتظار گودو» به حسین پاکدل تقدیم شد.

پس از اینکه حسین پاکدل به دلیل ممنوع‌التصویری در تلویزیون از اجرای برنامه اختتامیه سی‌ودومین جشنواره فیلم فجر کنار گذاشته شد، گروه تئاتر «مونگو» که این روزها دو نمایش را در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌کند، اجراهای شامگاه گذشته را که همزمان با اختتامیه جشنواره فیلم بود، به حسین پاکدل (نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر و مدیر پیشین مجموعه تئاتر شهر) تقدیم کرد.

در ابتدای این نمایش پیام کوتاهی با صدای همایون غنی‌زاده کارگردان هر دو نمایش پخش شد که در این پیام گفته شد: «حسین پاکدل عزیز! شاید بتوانند شما را ممنوع‌التصویر کنند ولی هیچ‌کس نمی‌تواند ما را ممنوع‌الخاطره کند.»

حسین پاکدل یکی از مدیران و مجریان پیشین تلویزیون شامگاه دوشنبه (21 بهمن‌ماه) از هر دو نمایش دیدن کرده بود.

نمایش «ملکه زیبایی لی‌نین» با طراحی و کارگردانی همایون غنی‌زاده و بازی ویشکا آسایش «سعید چنگیزیان» مهدی کوشکی و همایون غنی‌زاده که با استقبال چشمگیر مخاطبان مواجه است از 18 بهمن‌ماه از ساعت شش عصر در سالن اصلی تئاتر شهر به روی صحنه می‌رود.

همچنین از همین تاریخ نمایش «در انتظار گودو» با طراحی و کارگردانی همایون غنی‌زاده و بازی پیمان معادی «علی سرابی» رضا بهبودی و رامین سیار دشتی از ساعت 8:30 با استقبال خوب تماشاگران در سالن اصلی تئاتر شهر به روی صحنه می‌رود.

گفتنی است علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ساعت اجرا و نحوه رزرو بلیت این دو نمایش می‌توانند به سایت «ایران کنسرت» و «تیوال» مراجعه کنند.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ  
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir



مطالب پیشنهادی:
توهین زشت صدا و سیما به شعور مردم با سانسورهای دیشب!
بازیگران و همسرانشان در اختتامیه جشنواره فیلم فجر 92 + تصاویر
حاشیه های اختتامیه جشنواره فیلم فجر 92 + تصاویر
فهرست کامل برگزیدگان جشنواره فیلم فجر 92
حاشیه‌ها و آخرین اخبار از اختتامیه جشنواره فیلم فجر 92