تئاتر افتخاری بازیگران ایرانی در کانادا برای کمک به بازیگر سرطانی + تصاویر
سیاوش شعبانپور پس از مطلع شدن از وضعیت مجید بهرامی تصمیم گرفت به منظور همیاری با این بازیگر تئاتر، نمایش «دو مرغابی در مه» را در تورنتو اجرا کند و تمامی عواید حاصل از این نمایش را جهت کمک به هزینه های درمانی مجید بهرامی، اختصاص دهد.
اﯾﻦ روزﻫﺎ در ﭘﯽ ﺑﯿﻤﺎری و ﻣﺸﮑﻼتی ﮐﻪ ﺑﺮای مجید بهرامی، بازیگر تئاتر کشورمان پیش آمده، ﻫﻨﺮﻣﻨﺪان از گوشه و کنار در حمایت از او دست یاری داده اند. در همین راستا، هنرمندان ایرانی مقیم کانادا، طی یک حرکت فرهنگی - اجتماعی و در حمایت از مجید بهرامی به روی صحنه می روند. «دو مرغابی در مه» نوشته حسین پناهی، عنوان نمایشی است که سیاوش شعبانپور قرار است آن را ماه مارچ در تورنتو اجرا کند.



http://www.seemorgh.com/uploads/1392/11/majid-bahrami2.jpg
شعبانپور پس از مطلع شدن از وضعیت مجید بهرامی تصمیم گرفت به منظور همیاری با این بازیگر تئاتر، نمایش «دو مرغابی در مه» را اجرا کند و تمامی عواید حاصل از این نمایش را جهت کمک به هزینه های درمانی مجید بهرامی، اختصاص دهد.

http://www.seemorgh.com/uploads/1392/11/majid-bahrami.jpg
این نمایش روز 6 مارچ و در دو نوبت به روی صحنه می رود و به گفته او تمامی عوامل نمایش داوطلبانه و به شکل افتخاری در این کار فعالیت دارند. در این اثر شعبانپور ضمن کارگردانی، به همراه غزال پرتو به روی صحنه می رود و بازی گردانی آن را پوریا روحانی فرد به عهده دارد. سینا شهرستانی، طراح صدا و بابک گلپور روابط عمومی نمایش هستند.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ  
www.seemorgh.com/culture
منبع: inn.ir



مطالب پیشنهادی:
آقای حاتمی‌کیا! آن 8 سال کجا بودید؟
ابراهیم حاتمی کیا و مریلا زارعی با چادر در حرم حضرت معصومه (س) + تصاویر
مهمانان برنامه زنده تلویزیونی شبکه 1 استودیو را با قهر ترک کردند!
یک تقاضا از عمو پورنگ
پخش فیلمی که منجر به مرگ پیمان ابدی شد