باران کوثری و حبیب رضایی با«دل سگ»!
اجرای نمایش ˝دل سگ˝ به کارگردانی محمد یعقوبی و تمدید شرکت در مسابقه مطبوعاتی سال 93 انجمن منتقدان خانه تئاتر، تازه‌ترین خبرهای دریافتی حوزه تئاتر هستند.
 محمد یعقوبی در حالی که این روزها نمایش "هیولاخوانی" را در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر روی صحنه برده، در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر مشغول آماده‌سازی نمایش "دل سگ" با بازی حبیب رضایی، نوید محمدزاده، آیدا کیخایی، اشکان جنابی، آوا شریفی، نیلوفر وهاب‌زادگان، سهیل قنادان و حامد پورزارع است.

نمایش "دل سگ" قرار است از روز 17 تیرماه در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر اجرا شود.

در این نمایش منوچهر شجاع طراحی صحنه را بر عهده دارد و باران کوثری به عنوان طراح لباس با این گروه نمایشی همکاری می‌کند. محمد قدس و رها جهانشاهی هم دستیاران کارگردان در این نمایش هستند.

یعقوبی نمایش "دل سگ" را بر اساس رمانی به همین نام نوشته بولگاکف نوشته و داستان آن درباره پروفسوری است که می‌خواهد سگی را به انسان تبدیل کند.

تمدید شرکت در مسابقه مطبوعاتی سال 93 انجمن منتقدان خانه تئاتر

مهلت شرکت در مسابقه مطبوعاتی سال93 انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر تمدید شد.

براساس درخواست متقاضیان شرکت در مسابقه مطبوعاتی سال 93 انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این مسابقه تا پایان وقت اداری روز سه شنبه، 10 تیرماه سال‌جاری تمدید شد.

علاقه‌مندان برای مطالعه مفاد فراخوان این مسابقه می‌توانند به یکی از سایت‌های ایران تئاتر، خانه تئاتر و انجمن منتقدان و نویسندگان تئاتر مراجعه کنند.


گردآوری :  گروه  فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:honaronline.ir



  مطالب پیشنهادی:
مسابقه عکس «مسافر» نشنال جئوگرافیک+تصاویر
آرزوی«سراینده صد دانه یاقوت» در 64سالگی
روزنامه شرق:مسجد را به‌خاطر یک بی‌نماز نمی‌بندند
عکاسی زن ایرانی وسط میدان جنگ +تصاویر
کشتی بر دندان نهنگ+تصویر