جنجال مانکن استرالیایی که خبرنگار پرس تی وی شد! + تصاویر
خانم استوری که آزادانه از داخل استرالیا برای شبکه پرس تی وی گزارش تهیه می‌کند، پیشتر به شغل مدلی اشتغال داشته و عکس‌های آنچنانی‌ این مانکن استرالیایی در مجلات و فضای مجازی موجود است! و همین موضوع جنجالی در استرالیا برپا کرده است...
برخی رسانه‌های استرالیایی همزمان با آغاز به کار «ادوینا گریس استوری» خبرنگار اهل شهر سیدنی استرالیا در شبکه پرس تی وی شغل سابق وی را مورد توجه قرار داده و حجاب او به هنگام تهیه گزارش‌های شبکه خبری پر س تی وی را مغایر با زندگی شخصی او دانستند.


برخی رسانه‌های استرالیایی از جمله وب سایت « wexnew» با انتشار گزارشی نوشت: خانم استوری که هم اکنون آزادانه از داخل استرالیا برای شبکه پرس تی وی گزارش تهیه می‌کند و برای مثال در یکی از گزارش‌های خود «جان هوارد» نخست وزیر سابق و فرماندهان نظامی استرالیا را به ارتکاب جنایت جنگی متهم می‌کند؛ پیشتر به شغل مدلی اشتغال داشته و عکس‌های آنچنانی‌اش در مجلات و فضای مجازی موجود است.

wexnews در گزارشی انتقادی با انتشار عکس‌هایی از خانم «ادوینا گریس استوری» که با شئونات اسلامی مغایر است، نوشت که قطعا همین خبرنگار با این سرو وضع نمی تواند به ایران برود.



 گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/cultture
منبع: caffecinema.com



مطالب پیشنهادی:
ویدیا بالان: دوست دارم در یک فیلم ایرانی بازی کنم + تصاویر
سحر قریشی: می‌خواهم فیلم خودم را کارگردانی کنم
اظهار پشیمانی کاریکاتوریست توهین کننده به پیامبر(ص) طی یک نامه
حرف‌های یک مجری زن از کار در انگلیس و شبکه سحر
انتقاد دو فیلم‌ساز از مدیر بازداشت شده سینما