نگرانی‌های سیما تیرانداز برای نقش‌اش در «دودکش»! + تصاویر
سیما تیرانداز: هر کاری که ساخته می‌شود، بازیگران دوست دارند تماشاگران آن را دوست بدارند؛ بنابراین امیدوارم مردم «دودکش» ما را هم دوست داشته باشند.
نگرانی تیرانداز از، خوب از آب درآمدن نقشش در«دودکش»
سیما تیرانداز هم که در سریال «دودکش» نقش همسر برق نورد را ایفا می‌کند، می‌گوید: نقشم در این مجموعه به عنوان یک سریال طنز خیلی متفاوت است.


این بازیگر نسبت به اینکه بتواند از عهده‌ نقشش در «دودکش» برآید، نگران است.

این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در ادامه اینگونه بیان می‌کند: همیشه از کارهای متفاوت خوشم می‌آمد و معتقدم نقشم در «دودکش» به شدت متفاوت است؛ چرا که تاکنون تجربه اینگونه طنز را در سریال‌های تلویزیون نداشته‌ام؛ بنابراین امیدوارم از این آزمون سربلند بیرون بیایم چرا که خیلی نگران هستم.


وی می‌افزاید: اگر چه که جسته و گریخته در تئاتر نقش‌های طنز هم اجرا کرده‌ام، اما تا به حال تجربه‌ این نوع طنز را در تلویزیون نداشتم. نمی‌خواهم از خودمان در «دودکش» تعریف کنم، ولی فکر می‌کنم در این سریال با مخاطب ارتباط خیلی خوبی برقرار کنیم.

بازیگر سریال «دودکش» خطاب به بینندگان می‌گوید: هر کاری که ساخته می‌شود، بازیگران دوست دارند تماشاگران آن را دوست بدارند؛ بنابراین امیدوارم مردم «دودکش» ما را هم دوست داشته باشند.

تیرانداز با اشاره به طنز حاکم بر سریال «دودکش» محمد حسین لطیفی، یادآور می‌شود: در این مجموعه قرار نیست هیچ یک از بازیگران طنز باشند بلکه داستان،‌ روایت‌ها و موقعیت‌هاست که طنز است.

http://www.seemorgh.com/uploads/1392/04/image635088087170020524.jpg
این بازیگر تئاتر و تلویزیون از تجربه همکاری‌اش با محمد حسین لطیفی در «دودکش» اظهار خوشحالی می کند و می‌گوید: با وجود اینکه آقای لطیفی کارگردان نکته‌سنج و باوقتی است، خیلی خوشحالم که با وی همکاری کردم چراکه همین نکته‌سنج بودن ایشان را دوست دارم.

وی درباره‌ تفاوت طنز در سریال «دودکش» نسبت به سایر سریال‌های طنز تلویزیون، توضیح داد: به نظرم داستان آدم‌های سریال «دودکش» داستان زندگی خودمان است؛ یعنی شاید ساده‌ترین شکل اتفاقات واقعی خودمان را در این مجموعه ببینیم. بنابراین «دودکش» به همه چیز ساده نگاه می‌کند و در عین همین سادگی، طنزی را به وجود می‌آورد که فکر می‌کنم تماشاگر همین سادگی‌ها را دوست داشته باشد.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: cinemakhabar.ir



مطالب پیشنهادی:
لعیا زنگنه از «در پناه تو» تا «مادرانه» + تصاویر
عذرخواهی علیخانی برای پوشیدن شلور قرمز در تلویزیون! + عکس
گزارشی از دخترها و پسرهای موسیقی زیرزمینی ایران + تصاویر
آشتی‌کنان بهنام تشکر و سیما تیرانداز در گلاب‌دره!
نمایش ساز و آواز در صدا و سیما آزاد شد!!