سپیده‌خداوردی با دو گریم متفاوت در سریال آوای باران
سپیده خداوردی بازیگر سریال آوای باران: مرضیه یکی از کاراکترهای مثبت داستان است و آنچه که این نقش را متفاوت می کند، شاید حضورش در دو مقطع سنی و دو گریم متفاوت باشد. ضمن این که سعی کردم...
سپیده خداوردی بازیگر نقش مرضیه در مجموعه تلویزیونی «آوای باران» درباره علت حضورش در این سریال گفت: من با توجه به شناختی که از اعتبار و کارنامه کاری آقای سهیلی زاده داشتم نقش مرضیه را پذیرفتم.

به گزارش روابط عمومی شبکه سه، سپیده خداوردی بازیگر نقش مرضیه در سریال آوای باران گفت: من پیش از این در سریال «گیلعاد» با آقای سهیلی زاده همکاری داشتم.  ایشان کارگردان بسیار توانمندی هستند و به کارشان اشراف زیادی دارند. ضمن این که گروه پشت صحنه و کستینگ کار هم همه افرادی هستند که از کار کردن با آنها لذت می‏ برم.

این بازیگر درباره ویژگی های نقش خود ادامه داد:مرضیه یکی از کاراکترهای مثبت داستان است و آنچه که این نقش را متفاوت می کند، شاید حضورش در دو مقطع سنی و دو گریم متفاوت باشد. ضمن این که سعی کردم بعد از مشورت با کارگردان آوایی را به نقش اضافه کنم تا در واقع هم حس خودم را به نقش سوار کند و هم این که به نوعی این آوا تعلق به مناطق جنوبی کشور باشد.
وی در همین باره ادامه داد:البته این آوا به گونه ای است که دقیقا نمی توان تعیین کرد به کدام منطقه بر می گردد. استفاده از آن هم به دلیل این که زمان کمی برای تمرین داشتم تاحدودی سخت بود. به ویژه این که بخواهد با نقش کاملا ترکیب شود.

بازیگر نقش مرضیه درباره قصه سریال نیز نظر خود را این طور مطرح کرد:ما فیلمنامه کاملی در اختیار نداشتیم و هنوز هم کامل نوشته نشده است و متن ها به اصطلاح داغ به دستمان می رسد.

از ابتدا هم به خاطر حضور خود آقای سهیلی زاده و کارنامه موفق کاری ایشان در این مجموعه حضور یافتم. چراکه معرفی چهره های جوان و داشتن سریال هایی با پرسوناژ زیاد از شاخصه های کاری ایشان است. امیدوارم که این سریال هم مثل بقیه کارهای آقای سهیلی زاده موفق باشد. هرچند که باید در نظر گرفت هر کاری نقاط ضعف و قوتی دارد و خوب مطلق نیست.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: banifilm.ir



مطالب پیشنهادی:
خاکسپاری «ژیلا مهرجویی» با حضور برادر و بزرگان سینما در طالقان + تصاویر
شقایق فراهانی، مهران مدیری و پانته‌آ پناهی‌ها در فیلم «خانم»
بازیگران منتخب «دیوید بكهام» برای بازی در فیلم زندگی اش + عکس
رفع ممنوع‌التصویری فاطمه معمدآریا در تلویزیون؟!
داستان کوتاه؛ «تلخون» صمد بهرنگی